نماد آخرین خبر

تعویض حاج‌صفی کار دست آ ا ک داد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تعویض حاج‌صفی کار دست آ ا ک داد!

ورزش 3/آاک آتن در دیدار رفت خود مقابل اینتر کلاب مولداوی به برتری دست یافت.
در دومین مرحله از مسابقات پلی آف کنفرانس اروپا، آاک آتن در ورزشگاه خانگی خودش میزبان و پذیرای اینتر کلاب مولداوی بود که در نهایت این بازی با نتیجه چهار بر ۳ به سود نماینده فوتبال یونان خاتمه پیدا کرد. 
احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار از آغاز در ترکیب زرد پوشان حضور داشت و ۷۵ دقیقه برای آاک آتن بازی کرد.
این تیم در نیمه نخست عملکرد بی‌ عیب و نقصی از خود به جا گذاشت و موفق شد با سه گلی که توسط روبرت لیوبیچیچ، لوی گارسیا و ماجیت گاسینوویچ در دقایق ۲، ۲۰ و ۳۱ به ثمر رسید برنده از زمین بازی خارج شود و در نیمه دوم توسط هارولد موکودی در دقیقه ۵۳ به گل چهارم رسیدند تا خیالشان از پیروزی راحت باشد اما شرایط به صورت کلی تغییر کرد؛ ابتدا دوماگوی ویدا مدافع با تجربه کروات آاک به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و پس از آن بازیکنان تیم اینترکلاب در دقایق ۷۸ و ۸۳ توسط ویکتور مارتینز دو گل دیگر را جبران کردند.
از نکات مهم این بازی، باید به شرایط آاک در در غیبت بازیکن ایرانی‌اش اشاره کرد چرا که پس از خروج احسان حاج‌صفی از ترکیب، این تیم از سمت چپ خط دفاعی خود بسیار متزلزل ظاهر شد. 
حاج‌صفی در طول ۷۵ دقیقه‌ای که برای تیمش بازی کرد، آمار ۸۰ درصد پاس صحیح و ۷۶ درصد دریبل موفق ثبت کرد.

نماینده فوتبال یونان هفته آینده در بازی برگشت خود مقابل این تیم قرار خواهد گرفت و در صورت پیروز شدن در مجموع دو بازی، قرار است در دور سوم مرحله پلی آف با لارما از جزایر فارو دیدار کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره