نماد آخرین خبر

نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ شایعات داغ‌تر می‌شود!‏

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ شایعات داغ‌تر می‌شود!‏

ورزش 3/امروز همه نگاه‌ها به ویتور روکه است. ستاره برزیلی بارسا که گفته ‏می‌شود باشگاه کاتالان با فروش او به الهلال موافقت کرده است. ‏
از ساعتی پیش با اعلام روزنامه الریاضیه در ‏عربستان و تایید اسپورت در کاتالونیا مشخص شد که باشگاه بارسا با ‏فروش ویتور روکه به آبی‌های ریاض موافقت کرده است. ‏
انتقالی عجیب برای مهاجمی که زمانی که به بارسا آمد سر و صدای ‏زیادی به پا کرده بود و همه منتظر بودند روکه به زودی به ماشین ‏گلزنی بارسا تبدیل شود و سال‌های سال از مهمترین ستاره‌های بلوگرانا ‏باشد. ‏
اوضاع مشخصا اصلا آنطور که بارسا و هوادارانش دوست داشتند ‏پیش نرفته است. از طرف دیگر بارسا در حال حاضر همه هم و غم ‏خود را برای جذب دو ستاره ملی‌پوش اسپانیایی گذاشته است: نیکو ‏ویلیامز و دنی اولمو. مدیران باشگاه می‌دانند برای رعایت قانون یک ‏مقابل یک مجبورند بازیکن بفروشند و نیاز به فروش‌های بزرگ دارند. ‏شکی نیست که الهلال برای خرید روکه حاضر است مبالغ قابل ‏توجهی بپردازد و همه چیز آماده است تا ببر برزیلی از شروع فصل ‏آینده در لیگ نخبگان آسیا به میدان برود و نه در چمپیونزلیگ. ‏
پوشش زنده خبری:
**آرسنال برای جذب فابیان مذاکره می کند.
به گفته دیلی میل، آرسنتال برای جذب روئیز تماس هایی را با پاری سن ژرمن آغاز کرده است. بازکینی که در برنامه های لوئیس انریکه جای ثابت ندارد ولی در یورو 2024 ستاره تاثیرگذار اسپانیا لقب گرفت.

**یان کوتو که برای پست دفاع راست به رئال لینک شده بود، در حال رسیدن به توافق نهایی با دورتموند است. او متعلق به سیتی است و قرضی برای خیرونا بازی می‌کرد.
**گوسنس، در آستانه بازگشت به ایتالیا.
تورینو پیشنهادی را برای انتقال قرضی رابین گوسنس به یونیون برلین ارسال کرده است، از جمله‌بندی که می‌تواند خرید او را اجباری کند. وینگر آلمانی قبل از انتقال به اینتر بهترین نسخه خود را در آتالانتا ارائه داده بود. او حالا ممکن است یک بار دیگر به سری آ برگردد.

**در حالی به نظر می‌رسید اتلتیکو با ارتم دووبیک، ستاره اوکراینی خیرونا و آقای گل فصل گذشته لالیگا به توافق رسیده، گاتزتا دلو اسپورت از مذاکرات مثبت این بازیکن با رم خبر داد. دووبیک در تمرینات خیرونا شرکت نکرده و درخواست جدایی داده است.

**آندره‌آ کولپانی با قراردادی قرضی و یک ساله به ارزش چهار میلیون یورو از مونزا جدا شد و به فیورنتینا پیوست. این قرارداد دارای بند خریدی به ارزش ۱۲ میلیون یورو در پایان فصل است.

**مذاکرات بین دورتموند و منچسترسیتی برای انتقال یان کوته همچنان ادامه دارد. این بازیکن شخصا مایل است که به دورتموند ملحق شود اما این باشگاه حاضر نیست ۴۰ میلیون یورو برای خرید او پرداخت کند و در تلاش است که این انتقال را با ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو نهایی کند.
**روبرتو دی زربی علاقه زیادی به همکاری با والنتین کاربونی دارد و مدیران المپیک مارسی مذاکرات برای جذب این مهاجم ۱۹ ساله آرژانتینی از اینتر را آغاز کرده‌اند. او فصل گذشته را به صورت قرضی در مونزا سپری کرد اما تا سال ۲۰۲۸ با اینتر قرارداد دارد و مدیران نراتزوری مشکلی با فروش او برای تامین هزینه‌های صورت گرفته در جذب جوزپ مارتینز و مهدی طارمی ندارند.

**جلسه مدیران یوونتوس با مدیر برنامه کریم آدیمی در آلمان موفقیت‌آمیز بوده و این باشگاه قصد دارد به زودی پیشنهادی رسمی را برای جذب این ستاره جوان دورتموند به مدیران این باشگاه آلمانی ارائه کند. دورتموند آماده است تا با دریافتی پیشنهادی ۴۵ میلیون یورویی با فروش او موافقت کند.

**متس هوملس در تست‌های پزشکی برای پیوستن به بولونیا حاضر نشد. به گفته نزدیکانش او چند روزی فرصت خواسته تا درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.
**طبق اعلام رسانه‌های آلمانی، احتمال زیادی وجود دارد که منچستر سیتی به عنوان جانشینی برای کوین دی‌بروینه، برای جذب جمال موسیالا از بایرن اقدام کند.

**طبق اعلام نشریه اکیپ، باشگاه لس آنجلس اف‌سی به‌طور جدی خواهان جذب آنتوان گریزمان شده است. بر اساس این گزارش آنها پیشنهادی هنگفت را برای این بازیکن ارسال کرده‌اند که او را تبدیل به پردرآمدترین بازیکن لیگ ام‌‌ال‌اس پس از لیونل مسی خواهد کرد.
**یسپر لیندستروم با قراردادی قرضی و یک ساله با بند خرید اختیاری از ناپولی جدا شد و به اورتون پیوست تا فصل آینده در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به میدان برود. این بازیکن با قراردادی به ارزش ۲.۵ میلیون یورو به اورتون رفت، اما بند خرید او ۲۲.۵ میلیون یورو خواهد بود. دستمزد او هم به صورت کامل توسط این باشگاه لیگ برتری پرداخت می‌شود.

**یوونتوس و بورنموث برای انتقال دین هویسن به توافق کامل رسیده‌اند و قرار است تست پزشکی این بازیکن روز شنبه برگزار شود تا پس از آن قراردادش را به صورت رسمی با بورنموث به امضا برساند.


**مالانگ سار با امضای قراردادی رسمی به باشگاه لانس ملحق شد. او به عنوان بازیکن آزاد چلسی را ترک کرد و به صورت رایگان به این باشگاه فرانسوی پیوست تا در فصل آینده رقابت‌های لیگ یک فرانسه به میدان برود.

**چلسی در یک‌قدمی جذب فیلیپ یورگنسن از ویارئال قرار دارد. توافق اولیه با این باشگاه انجام شده و مذاکرات نهایی در حال برگزاری است. پیشنهاد اولیه ۲۰ میلیون یورویی چلسی مورد قبول واقع نشد، اما آنها پیشنهاد جدید و بهتری ارائه کردند و انتظار می‌رود که این بازیکن به زودی قراردادش را با آبی‌های لندن به امضا برساند.

**آرسنال مذاکرات با پاری سن ژرمن برای جذب فابیان روئیز اسپانیایی را ‏آغاز کرده است. ستاره 28 ساله‌ای که در یورو 2024 درخشید و مورد ‏توجه میکل آرتتا قرار گرفت. ولی مشکل اینجاست که آرسنالی‌ها ‏برای جذب او باید ابتدا بازیکن بفروشند. ‏

**اتلتیک خبر داد که کریستال پالاس با مارسی به توافق رسیده و به ‏زودی اسماعیلا سار، وینگر 26 ساله سنگالی، با قراردادی 15 میلیون ‏یورویی به پالاس منتقل می‌شود تا از فصل آینده در لیگ برتر بازی ‏کند. ‏

**برنامه‌های برنتفورد برای فروش ایوان تونی به تاتنهام یا وستهم با ‏مشکلی بزرگ مواجه شده است. چرا که برنتفورد قصد داشت از ایگور ‏تیاگو برای پر کردن جای خالی تونی استفاده کند، ولی او به گزارش ‏سان در اردوی پیش‌فصل مصدوم شده است. ‏

**رادیو مونت‌کارلو مدعی است مذاکرات مارسی و آرسنال برای انتقال ‏ادی انکتیا به تیم فرانسوی موفقیت‌آمیز نبوده است. علت این است ‏که رقم مدنظر مارسی با آنچه آرسنال تصور می‌کند تفاوتی بسیار دارد. ‏مارسی حالا باید تصمیم بگیرد که پیشنهادش را افزایش دهد یا از ‏خیر ادی انکتیا بگذرد. ‏

**بر اساس اعلام چندین رسانه انگلیسی ریکاردو کالافیوری فردا، شنبه، ‏وارد لندن می‌شود و در تست‌های پزشکی آرسنال شرکت می‌کند. اگر همه ‏چیز خوب پیش برود، او مستقیما به آمریکا پرواز می‌کند تا به اردوی ‏پیش‌فصل آرسنال ملحق شود. چند روز پیش آرسنال با بولونیا به ‏توافق رسید تا کالافیوری را به مبلغ 50 میلیون یورو خریداری کند. ‏

**شبکه اسکای مدعی شد منچستریونایتد در حال بررسی این ایده ‏است که آرون ون بیساکا مدافع خود را به اینتر پیشنهاد داده و ‏خواهان معاوضه او با دنزیل دامفرایس بشود. ‏
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره