نماد آخرین خبر

شکایت از اتحادیه فوتبال؛ ستاره ما را محروم نکنید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شکایت از اتحادیه فوتبال؛ ستاره ما را محروم نکنید

ورزش 3/باشگاه وستهم قصد دارد شکایتی را علیه اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل محرومیتی که برای لوکاس پاکتا در نظر گرفته مطرح کند.
پاکتا از چند هفته قبل با دردسرهایی جدی روبرو شده و اتحادیه فوتبال انگلیس تحقیقات جدی را درباره عملکرد این بازیکن در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر آغاز کرده است که احتمال دارد با محرومیت طولانی مدت و حتی مادام العمر او از دنیای فوتبال همراه باشد.
این بازیکن ۲۶ ساله متهم است که در چهار دیدار رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از جمله دیدار برابر لسترسیتی، استون ویلا، لیدز یونایتد و بورنموث به صورت عمدی کارت زرد دریافت کرده و در صورتی که چنین اتهامی به اثبات برسد، این محرومیت طولانی مدت برای او اعمال خواهد شد.
روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که باشگاه وستهم قصد دارد شکایتی را علیه اتحادیه فوتبال انگلیس به دادگاه عالی ورزش ببرد و معتقد است که این سازمان صلاحیت قضایی لازم برای رسیدیگی به این پرونده را ندارد، چون اقدامات مشکوک مربوط به شرط‌بندی این بازیکن قبلا در برزیل رخ نداده و این موضوع به انگلیس و لیگ برتر این کشور مرتبط نیست.

آنها همچنین معتقد هستند که مطرح کردن موضوع محرومیت مادام العمر پاکتا برای چنین اتهاماتی اشتباه و باورنکردنی است و از این که چنین مسائلی مطرح شده هم بسیار ناراحت و خشمگین هستند و به همین دلیل ترجیح می‌دهند که دادگاه عالی ورزش رسیدگی به این پرونده را برعهده بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره