نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس به جای هلند به ترکیه می‌رود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پرسپولیس به جای هلند به ترکیه می‌رود

ورزش 3/با منتفی شدن اردوی سرخ‌ها در هلند حالا این باشگاه دنبال برپایی اردو در کشور ترکیه است.
شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس و مشکلات مربوط به هماهنگی‌های بین این باشگاه و کمپ هلندی باعث شد تا اردوی سرخ‌ها در این کشور لغو شود.
ابتدا قرار بود پرسپولیس 27 تیرماه راهی اردوی هلند شود، سپس این تاریخ به دوم و بعد به نهم مردادماه موکول شد، اما همین تغییر زمانی باعث شد تا هلندی‌ها میزبانی از پرسپولیس را قبول نکنند.
باشگاه پرسپولیس در نظر داشت با تکمیل تیم و اضافه شدن نفرات بیشتر راهی این اردو شود و به همین خاطر دو سه بار تاریخ شروع این اردو را تغییر داد اما کمپ هلندی که همه چیز را بر اساس نظم و ترتیب پیش می‌برد اعلام کرد با این شرایط نمی‌تواند از این تیم میزبانی کند و سفر سرخ‌ها به این کشور اروپایی لغو شد.
طبق اعلام باشگاه پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، دوشنبه هشتم مردادماه برای برپایی اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل عازم ترکیه خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس مدعی است تمام امور مربوط به برپایی این اردو را درست پیش برده‌اند اما از آنجایی که بازیکنان با فواصل زمانی به تیم اضافه می‌شدند، قصد داشتند با تیم کامل‌تری به این اردو بروند که نشد.
البته همین مسئله اضافه شدن تدریجی بازیکنان با فاصله زمانی مسئله اخذ ویزا برای آنها را هم مشکل می‌کرد و تمام این مسائل دست به دست هم داد تا اردوی هلند لغو شود.
البته رضا درویش در رأس باشگاه پرسپولیس به دنبال این است که هر طور شده اردوی ترکیه را جایگزین هلند کند و به احتمال زیاد به زودی سرخ‌ها در ترکیه اردو خواهند داشت.
با این وجود از آنجایی که فقط سه هفته تا شروع فصل تازه لیگ برتر فاصله داریم پرسپولیسی‌ها زمان زیادی برای تدارک این اردو ندارند و احتمالا در هفته پیش رو به ترکیه سفر خواهند کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره