نماد آخرین خبر

شایعه اخراج تن‌هاخ دلیل نتایج ضعیف یونایتد بود‍!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
شایعه اخراج تن‌هاخ دلیل نتایج ضعیف یونایتد بود‍!

ورزش 3/هری مگوایر معتقد است که شایعات مطرح شده درباره اخراج اریک تن‌هاخ دلیل عملکرد نه چندان خوب و کسب نتایج ضعیف توسط بازیکنان منچستریونایتد بوده است.
منچستریونایتد فصل گذشته روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و عملکرد ارائه شده از سوی بازیکنان این تیم باعث شد که بسیاری از رسانه‌ها و کارشناسان و هواداران انتقادهای بسیار زیادی را از بازیکنان و خصوصا کادر فنی و شخص تن‌هاخ مطرح کنند.
پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و با وجود قهرمانی یونایتد در رقابت‌های جام حذفی با پیروزی برابر منچسترسیتی، رسانه‌های انگلیسی از احتمال جدی اخراج این مربی هلندی و حتی مذاکرات مدیران این باشگاه با چند مربی مطرح دیگر خبر داده بودند اما او در نهایت باز هم در فصل آینده روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
مگوایر در گفتگو با دیلی میل درباره این وضعیت اظهار داشت: «شرایط سختی بود. بعضی از صحبت‌هایی که در آستانه فینال جام حذفی مطرح شد واقعا ناراحت کننده بود. صادقانه باید بگویم که تن‌هاخ این وضعیت را به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد و سعی کرد به صورت روزانه با شرایط و بازیکنانش روبرو شود.
شایعات و تردیدهای بسیاری در اطراف تیم به گوش می‌رسید. هیچکس نمی‌دانست که قرار است سال بعد چه اتفاقی رخ دهد. این وضعیت بدون شک روی عملکرد و نتایجی که ما در طول فصل به دست آوردیم تاثیر گذاشت. خصوصا وضعیتی که در نزدیکی کریسمس به وجود آمد و باعث افت فاحش ما شد.
اما همه باید سرمربی را به خاطر نحوه مدیریت این شرایط تحسین کنیم. او بود که باعث شد با این وضعیت به فینال جام حذفی برسیم و عملکرد خوبی را ارائه کنیم و شرایط را به شکلی درخشان و تاثیرگذار تغییر دهیم. او نیازی به صحبت با بازیکنان در این باره نداشت و توانست وضعیت را به درستی مدیریت کند.»

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید