نماد آخرین خبر

بمب جدید MLS از لالیگا می‌آید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بمب جدید MLS از لالیگا می‌آید

ورزش 3/اکیپ امروز نوشت که لس آنجلس اف سی در حال مذاکره با آنتوان گریزمان است تا ستاره فرانسوی را برای جدایی از اتلتیکو متقاعد کند.
لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) به دنبال جذب یکی از موفق‌ترین بازیکنان فوتبال فرانسه و اروپاست. پس از انتقال هوگو لوریس و اولیویه ژیرو، لس آنجلس اف سی می‌خواهد یک فرانسوی دیگر را هم متقاعد کند که به جمع آنها بپیوندد: آنتوان گریزمان.
ستاره 33 ساله اتلتیکو، عاشق بازی در لیگ فوتبال آمریکاست و بارها برای این مهم ابراز تمایل کرده است. او اخیرا گفته بود که دوران حرفه ای خود را در آمریکا تمام خواهد کرد. طبق گزارش روزنامه اکیپ، باشگاه آمریکایی در حال مذاکره با این بازیکن برای انتقال در تابستان امسال یا در سال 2025 است.

اکیپ توضیح می‌دهد که این باشگاه هفته هاست که با خواهر گریزمان که ایجنتش است، در حال مذاکره بوده است. این بازیکن یک بند فسخ مقرون به صرفه حدود 10 میلیون یورویی دارد که بعد از بازگشت او به اتلتیکو در تابستان 2022 در قراردادش گنجانده شد.
در واقع لس انجلس اف سی با پرداخت این مبلغ قصد دارد گریزمان را بخرد و پس از مسی، دومین فوتبالیست پردرآمد MLS کند. گریزمان تا 2026 با اتلتیکو قرارداد دارد و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. باید دید در نهایت او همین تابستان راهی فوتبال آمریکا می‌شود یا قراردادی برای تابستان بعد امضا می‌کند.


 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید