نماد آخرین خبر

درویش: دو دروازه‌بان جدید با پرسپولیس مذاکره می‌کنند!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درویش: دو دروازه‌بان جدید با پرسپولیس مذاکره می‌کنند!

ورزش 3/رضا درویش در مورد علت کنسل شدن گزینه‌های دروازه‌بانی مدنظر باشگاه صحبت کرد.
 رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه صحبت کرد. او در پاسخ به اینکه وضعیت جذب دروازه‌بان به کجا رسید گفت: ما برای بازیکن دیگری که مدنظرمان بود نامه زدیم، یک چیزهایی را رسانه‌ای نمی‌شود کرد. بازیکنی بود که برای جدایی ۴۰۰، ۵۰۰ هزار دلار می‌خواست و نامه زدیم که رقم کمتر بدهید و بعد به همان رقمی که می‌خواستند راضی شدیم و گفته بودند تا ۶۰۰ هزار دلار رضایت نامه او را صادر می‌کنند اما دیروز در نامه‌شان گفتند باید ۳ میلیون دلار بدهید!
درویش ادامه داد: همه تلاشش را باشگاه گذاشته تا در فضایی که بین باشگاه و سرمربی است و در فضایی که خارج از فشار و فضای دلالی است بازیکن بگیریم. خودتان می‌دانید تا به حال می‌خواستیم چند مربی را بگیریم که فضا را انقدر آلوده کردند که نشد و برای بازیکن هم همینطور است.
درویش در مورد فضای حاکم بر نقل و انتقالات گفت: من این مدلی هستم که در فضای پرالتهابی که حاشیه دارد و می‌خواهند قیمت‌ها را بالا ببرند تسلیم نمی‌شوم. هوادار بداند که بهترین‌ها را برای‌شان رقم می‌زنیم و گذشته باشگاه نشان داده که بهترین‌هایی که می‌توانند پرسپولیس را در جام‌های مختلف کمک کنند انتخاب کردیم. ضمن اینکه هماهنگی بین سرمربی و باشگاه بسیار تنگاتنگ و خوب است.

او در مورد اینکه چیزی تا شروع لیگ نمانده و به نظر می‌رسد برای جذب دروازه‌بان دیر شده گفت: ایشان (گاریدو) یک کسی را انتخاب کردند و قرارداد هم آماده شده اما ایشان به جهت مسابقات قاره‌ای که دارند دو شهریور می‌تواند بیاید که این عملی نیست. اگر بناست دو هفته اول را نداشته باشیم به کار ما نمی‌خورد علی‌رغم اینکه گلر بزرگی است. درست است که دروازه‌بان خوب و جوانی داریم اما ایشان دو گزینه را دیگر را کاندید کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره