نماد آخرین خبر

خانه‌نشینی طولانی مدت در انتظار بازیکن جدید بایرن مونیخ

منبع
تسنيم
بروزرسانی
خانه‌نشینی طولانی مدت در انتظار بازیکن جدید بایرن مونیخ

تسنیم/ بازیکن ژاپنی تیم فوتبال بایرن مونیخ که به تازگی به باواریایی‌ها ملحق شد، در اولین بازی خود برای این تیم دچار مصدومیتی شد که او را برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد کرد.
مکس ابرل مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد هیروکی ایتو بازیکن ژاپنی باواریایی‌ها برای مدتی طولانی خانه‌نشین شده است.
ایتو که به تازگی به بایرن مونیخ ملحق شده است، روز گذشته (یکشنبه) دومین بازی خود را برای تیم جدیدش در دیداری دوستانه مقابل تیم دورن انجام داد - دیداری که با تساوی یک - یک همراه بود - و در نیمه نخست آن دچار مصدومیتی شد که او را مجبور به ترک میدان کرد. بلافاصله پس از بازی معاینات و تصویری‌برداری‌‌های لازم برای تعیین مصدومیت این بازیکن صورت گرفت و مشخص شد که یکی از استخوان‌های متاتارس (پنجه پا) او شکسته است.
مکس ابرل در این باره گفت: بدون شک این یک اتفاق بسیار تلخ و ضربه‌ای بزرگ است. با این وجود ما تا جای ممکن از ایتو تا زمان بازگشتش به زمین بازی حمایت می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن آمادگی‌اش را به دست آورد. بله پای او شکسته است و برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد بود.
بایرن مونیخ پیش از این خواهان جذب جاناتان تاه مدافع تیم بایرلورکوزن بود و با مصدومیت ایتو، انتظار می‌رود که باواریایی‌ها برای جذب این بازیکن تلاش مضاعفی انجام دهند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره