نماد آخرین خبر

بسته پیشنهادی عجیب بارسا برای ستاره اسپانیایی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بسته پیشنهادی عجیب بارسا برای ستاره اسپانیایی

ورزش 3/بارسا بعد از رد اولین پیشنهاد برای دنی اولمو، پیشنهاد دوم خود با فرمولی خاص را به لایپزیش ارائه کرد.
طبق ادعای موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا هنوز رقابت برای جذب نیکو ویلیامز را رها نکرده، اما به موازات آن برای جذب دنی اولمو تلاش می‌کند. در روزهایی که به نظر می‌رسد نیکو تصمیم به ماندن در اتلتیک را گرفته و از بارسا دور شده، همه امید باشگاه کاتالان به دنی اولمو است.
بارسلونا در روزهای گذشته پیشنهادی 20+40 میلیون یورویی به لایپزیش ارائه داده بود که فورا رد شد. لایپزیش اعتقاد داشت این پیشنهاد برای اولمو نوعی توهین محسوب می‌شود.
حال طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسا پیشنهاد 47 میلیون ثابت به علاوه 3 میلیون یورو بر اساس تعداد بازی‌های انجام شده و 10 میلیون یورویی دیگر بر اساس عناوین کسب شده در فصل پیش رو را برای خرید اولمو فرستاده است. هنوز مشخص نیست واکنش لایپزیش چه خواهد بود، اما در آلمان می‌گویند فقط و فقط لایپزیش 60 میلیون یورو ثابت می‌خواهد.
بارسا می‌داند که باشگاه آلمانی 60 میلیون ثابت برای بازیکن خود می‌خواهد، اما غرق در مشکلات مالی، امیدوار است لایپزیش فرمول جدید را قبول کند.
فرمول پیشنهادی بارسا همان‌طور که در بالا ذکر شد، به 50 میلیون یورو ثابت نمی‌رسد اما به آن نزدیک است. 47 میلیون ثابت است، مستقیم برای لایپزیش، به اضافه سه میلیون دیگر اگر دنی اولمو به حد نصاب مشخصی از تعداد بازی برای بارسا برسد و 10 میلیون یورو نیز بسته به تعداد جام‌های بارسا در فصل پیش رو. بارسلونا حالا منتظر پاسخ باشگاه آلمانی است.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره