نماد آخرین خبر

واکنش خیبر به ادعای جنجالی سرمربی ملوان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش خیبر به ادعای جنجالی سرمربی ملوان

ورزش 3/سخنگوی خیبر خرم آباد نسبت به ادعای ملوان مبنی بر غیرمجاز بودن عقد قرارداد با مهران احمدی واکنش نشان داد.
مهران احمدی بازیکن 26 ساله فصل گذشته ملوان است که چند روز پیش و در نقل و انتقالات تابستانی، راهی خیبر خرم آباد شد تا به فوتبال خود در این تیم تازه لیگ برتری شده ادامه دهد که البته این انتقال، حواشی را نیز به دنبال داشته است.
سعید دقیقی که هدایت ملوان را برعهده گرفته است، با اعتراض به این موضوع، مدعی شده که مهران احمدی، بازیکن انزلی‌چی هاست و او حق جدایی نداشته است. در واقع مسئولان باشگاه ملوان مدعی هستند که قرارداد مهران احمدی را بر اساس دستور العمل جدید نقل و انتقالاتی به طور یک طرفه در موعد مقرر تمدید کرده‌اند و او تحت قرارداد با باشگاه انزلی‌چی‌ است.
دقیقی در گفتگویی با اعتراض به جدایی سه بازیکن سابق این تیم به نام های پدارم قاضی پور، پوریا پورعلی و مهران احمدی، خواستار بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی ذوب آهن، تراکتور و خیبر خرم آباد شده بود.
اما حالا محمد جماعت، سخنگوی باشگاه خیبر خرم آباد طی گفتگویی به این اظهارات واکنش نشان داد. او گفت: در ابتدا باید بگویم که مهران احمدی کاملا به صورت قانونی جذب شده و هیچ مشکلی بابت به خدمت گرفتن این بازیکن نداریم.
او ادامه داد: نکته بعدی این است که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، مسئول رسیدگی به چنین پرونده‌هایی است و این درست نیست که سرمربی یک تیم دائما مصاحبه‌های مختلفی انجام دهد و خواستار بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های دیگر شود.

جماعت گفت: باشگاه خیبر خرم آباد این قرارداد را کاملا با طی کردن مراحل قانونی و به صورت اصولی به امضا رسانده و هیچ مشکلی نیز وجود ندارد. اگر هم قرار باشد به این پرونده رسیدگی شود، این کار برعهده کمیته تعیین وضعیت است.
سخنگوی خیبر خرم آباد در پایان گفت: توصیه من به دوستان این است که لطفا در اظهارنظرهایشان دقت کنند و چنین صحب‌هایی را مطرح نکنند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره