نماد آخرین خبر

استیصال بارسلونا؛ امتناع ستاره‌ها از جدایی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استیصال بارسلونا؛ امتناع ستاره‌ها از جدایی!

ورزش 3/باشگاه بارسلونا برای خرید بازیکن نیاز به خروجی دارد، اما امتناع بازیکنانش از جدایی، مانع از روند تقویت تیم شده است.
باشگاه بارسلونا در فروش بازیکنان خود با مشکلات جدی مواجه است، به حدی که در حال حاضر هیچ انتقال جدیدی در نظر گرفته نشده است. وضعیتی که روی خریدهای تابستانی تاثیر منفی می‌گذارد.
آاس نوشت دو بازیکن هستند که باشگاه سعی کرده احتمال فروش آنها را ارزیابی کند، اما هر دوی آنها به احتمال خروج نه گفته‌اند. در مورد رافینیا و فرانکی دی‌یونگ صحبت می‌کنیم. این دو نه تنها در مواضع خود انعطاف‌ناپذیر مانده‌اند، بلکه به ایجنت خود نیز گفته‌اند هیچ پیشنهادی را بررسی نکنند.
لازم به یادآوری است که مهاجم برزیلی پیشنهادهای مهمی برای بازی در عربستان دارد، در حالی که هافبک هلندی تابستان گذشته پیشنهادی نزدیک به 80 میلیون یورو از منچستریونایتد دریافت کرد. با این حال، در شرایط فعلی نه رافینیا می‌خواهد به عربستان برود و نه بارسلونا در موقعیتی است که بتواند پیشنهادی به دی یونگ بدهد، زیرا او در حال بهبودی از مصدومیت مچ پاست که بیش از سه ماه ادامه دارد. دی یونگ با دستمزد 35 میلیون یورو ناخالص (نتیجه بی‌تدبیری مدیران سابق)، یکی از عوامل مشکلات مالی بارسلوناست.
جدایی احتمالی دیگری که در لیست باشگاه بود، اما مصدومیت آن را نیز از بین برد، انتقال رونالد آرائوخو است. 
با این دورنمای پیچیده، بارسلونا باید روی فروش بازیکنانی دیگر تمرکز کند، مانند ویتور روکه، که مورد توجه هانسی فلیک قرار ندارد.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره