نماد آخرین خبر

نادال: باید ببینم چقدر میل و قدرت برای من باقی مانده است

منبع
تسنيم
بروزرسانی
نادال: باید ببینم چقدر میل و قدرت برای من باقی مانده است

تسنیم/رافائل نادال پس از حذف از المپیک پاریس گفت که نمی‌داند آیا دوباره به این رقابت‌ها بازخواهد گشت یا خیر.
رافائل نادال اسپانیایی، برنده 22 گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره آخرین مسابقه دوران حرفه‌ای خود در بازی‌های المپیک صحبت کرد.
نادال به همراه کارلوس آلکاراس هموطن خود از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی دونفره بازی‌های المپیک 2024 پاریس (فرانسه) بازماند. اسپانیایی‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها برابر راجیف رام و آستین کرایچک از آمریکا با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 4 شکست خوردند.
رافائل نادال پس از این بازی گفت: آیا این آخرین بازی من در زمین فیلیپ شاتریه بود؟ شاید، من نمی‌دانم. اگر چنین است، پس این احساسات فراموش نشدنی هستند. تماشاگران به من عشق دادند و آنها در هر ثانیه از مسابقاتم از من حمایت کردند. مرحله المپیک برای من تمام شده است. من تمام تلاشم را در بازی‌ها گذاشتم تا ببینم چقدر از دوران حرفه‌ای‌ام باقی مانده است. باید به خانه بروم و با آرامش شرایط را تحلیل کنم تا ببینم چقدر میل و قدرت برایم باقی مانده است.
این تنیسور اسپانیایی درباره بازی کنار کارلوس آلکاراس به عنوان تنیسور شماره 2 جهان در المپیک پاریس اظهار داشت: ما رابطه بسیار خوبی داریم. به طور کلی در اسپانیا مردم با یکدیگر ارتباط دوستانه‌‌ای دارند و ما هم دوست داریم برخی چیزها را به اشتراک بگذاریم. من مطمئن هستم که رابطه بسیار مثبتی با کارلوس خواهم داشت. با این حال، ما در انگیزه‌های زندگی کاملاً متفاوت هستیم. 
نادال در ادامه اظهار داشت: اگر 10 سال جوانتر بودم، یک تنیس فوق‌العاده قوی با آلکاراس ایجاد می‌کردیم و لحظات جذاب زیادی را با هم به اشتراک می‌گذاشتیم، اما این اتفاق رخ نمی‌دهد. به طور حتم در اسپانیا از کارلوس حمایت خواهم کرد و هر بار برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره