نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

پرسپولیس قبل از استقلال برای میزبانی در‌ مشهد ابراز تمایل کرده بود

منبع
فارس
بروزرسانی
پرسپولیس قبل از استقلال برای میزبانی در‌ مشهد ابراز تمایل کرده بود

فارس/دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی از تمایل پرسپولیس برای میزبانی در شهر مشهد خبر داد.
محسن حیدری درخصوص اعلام شفاهی باشگاه استقلال برای میزبلنی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد، اظهار داشت: هنوز درخواست رسمی برای ما نیامده است. روال کار اینطور است که وقتی درخواست رسمی برای ما بیاید، به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع می‌دهیم. این اداره نیز برای اخذ مجوزهای لازم به مبادی ذیربط ارجاع می‌دهد.
دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: چون هنوز درخواست رسمی نیامده، نمی‌توانیم بگوییم نظر نهایی چیست و چه تصمیمی گرفته خواهد شد. در این مورد مجموعه استان شامل شورای تامین تصمیم گیرنده هستند. به هرحال باید درخواست رسمی بیاید و ما آن را مطرح کنیم ولی برداشت من این است که اگر می‌خواستند تا الان درخواستشان را به صورت مکتوب ارائه می‌کردند.
وی تصریح کرد: حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس هم قبل از مطرح شدن خواسته استقلال، با من صحبت کرد اما آن‌ها نیز درخواست رسمی نداده‌اند. 
حیدری درخصوص اینکه ممکن است پس از ارائه درخواست رسمی با این مساله موافقت شود، گفت: الان نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتد. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. اینطور نیست که از الان بگوییم رد شده است. باید درخواست رسمی بیاید و ما پیگری کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره