نماد آخرین خبر

اوج احساسات الوند؛ چاقو دسته‌ خودش را برید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اوج احساسات الوند؛ چاقو دسته‌ خودش را برید

ورزش 3/دیدار تمام احساسی هفته چهارم، بین رفقای دیروز و دشمنان امروز را، تیم کراپ الوند با سه گل مقابل شهرداری ساوه پیروز شد تا بار دیگر در جدول اوج بگیرند
مربیان و بازیکنان به صف آرایی تیم‌های سابق‌شان می‌رفتند و همه این‌ها به جذابیت این مسابقه رنگ و بوی دیگری را داده بود. رضا لک در شهرداری ساوه مقابل کراپ الوند و سعید کشاورزی روی نیمکت کراپ و در برابر شهرداری ساوه. در این میان، چهره‌هایی از کراپ که در فصل گذشته با تیم شهرداری ساوه شگفتی ساز شده بودند، باید به تیم دوران خوش حرفه‌ای‌شان ضربه می‌زدند. در پرده ای دیگر، دو تیم به رده‌های بالای جدول تعلق داشتند و کسب امتیاز برای ارتقا جایگاه‌شان مهم تلقی می‌شد.
دوئل تمام احساسی الوند، تقریبا نمایش یک طرفه‌ای از سوی تیم کراپ را به همراه داشت و آن‌ها کاملا بر بازی مسلط بودند. دفاع جانانه شهرداری‌چی‌ها و بی دقتی های بازیکنان کراپ در ضربات آخر باعث شد تا اولین گل بازی پس از گذشت 10 دقیقه زده شود و سرانجام کامبیز گمرکی با گشودن دروازه تیم سابق خود سکو های الوند را به وجد آورد.

در نیمه دوم، امیرحسین غلامی بازیکن جوان کراپ که فصل قبل با پیراهن شهرداری ساوه در فوتسال ایران شناخته شد و به شکوفایی رسیده بود، تیر نهایی را شلیک کرد تا سه امتیاز نبرد به کراپی ها تعلق بگیرد. اگرچه در دقایق پایانی و در شرایطی که شاگردان لک برای به حداقل رساندن اختلاف به بازی پاور پلی روی آورده بودند، سعید مومنی دروازه‌بان کراپ ضربه بازیکن حریف را جمع کرد و گل سوم و پایانی بازی را به نام خود ثبت کرد تا ضمن دومین کلین‌شیت، اولین گل فصلش را هم به ثمر برساند تا عصری جادویی را تجربه کند.
با نتیجه ای که رقم خورد، تیم کراپ الوند با 9 امتیاز، جایگاه سومِ تیم شهرداری ساوه را به تصرف در آورد و ساوجی‌ها با یک پله نزول موقتا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره