نماد آخرین خبر

هیاهو برای هیچ؛ واقعیت را قبول کن اندریک!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هیاهو برای هیچ؛ واقعیت را قبول کن اندریک!

ورزش 3/دومین بازی دوستانه پیش فصل رئال هم میدانی نشد که اندریک بتواند ارزش‌هایش را نشان دهد. او حالا باید با یک واقعیت تلخ کنار بیاید.
در حال حاضر اندریک هیاهو برای هیچ بوده است. البته نباید بی‌انصاف بود و این عدم درخشش طبیعی است. تقریباً غیرمنطقی است که از یک بچه 18 ساله که به تازگی از برزیل آمده، بخواهیم در رئال تفاوت ایجاد کند اما مطمئناً انتظار داشتیم که بعد از دو بازی دوستانه اول رئال چیزهای بیشتری از او ببینیم. در اولین بازی برابر میلان (شکست 1-0) اندریک محتاط بود و در دومی، ال‌کلاسیکوی امروز، کاملا دور از جریان بازی و خنثی.
پوستر "گمشده" را می‌توان در استادیوم مت لایف با چهره اندریک روی آن آویزان کرد. کارلتو می‌گوید اندریک توانایی‌های خاصی دارد و می‌توانید ببینید که او وعده روزهای درخشانی را می‌دهد، اما این همیشه برای بازی در رئال مادرید کافی نیست. برابر بارسا اندریک کمتر نفوذ کرد و تقریبا موقعیت خاصی برای گلزنی نداشت. او برای ورود به ترکیب ثابت رئال و رقابت با اعجوبه‌های خط حمله باید در این دو بازی دوستانه چیز بیشتری از خودش نشان می‌داد.
بارزترین حرکت اندریک لایی به اینیگو مارتینز بود که سپس با خطا متوقف شد. در یک صحنه نیز استرس اجازه نداد توپ را خوب کنترل کند و یک موقعیت خوب از دست رفت.

دومین فرصت از دست رفته برای اندریک در پیش فصل و حالا او باید باید با واقعیت کنار بیاید، اندریک در کوتاه مدت برای کنار زدن وینیسیوس، امباپه، رودریگو یا حتی براهیم دیاز ماموریتی غیرممکن پیش رو دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره