نماد آخرین خبر

فرصت‌طلبی اینتر؛ ستاره ایتالیایی هم‌بازی طارمی می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرصت‌طلبی اینتر؛ ستاره ایتالیایی هم‌بازی طارمی می‌شود

ورزش 3/اینتر قصد دارد در اقدام هیجان‌انگیزی شرایط خرید فدریکو کیه‌زا از یوونتوس را دنبال کند.
به نظر می‌رسد که فدریکو کیه‌زا از یوونتوس جدا می‌شود و به‌زودی بازیکن آزاد می‌شود. قرارداد فعلی این بازیکن 26 ساله با بیانکونری تا پایان ژوئن آینده اعتبار دارد.
یوونتوس و کیه‌زا بیش از یک سال است که در حال مذاکره برای تمدید قرارداد هستند. با این حال، آن‌ها هنوز بر سر یک قرارداد جدید برای وینگر سابق فیورنتینا به توافق نرسیده‌اند.
کیه‌زا در فصل گذشته عملکرد چندان درخشانی نداشت او در تمامی مسابقات 10 گل به ثمر رساند و بازیکن تعیین کننده‌ای نبود. این ملی پوش ایتالیایی چند مرتبه هم دچار مصدومیت شده است.

مشکلات مداوم تناسب اندام گاهی اوقات کیه‌زا را از ترکیب کنار گذاشته یا مانع حرکت و ثبات او شده است. با توجه به شرایط قرارداد کیه‌زا، اینتر این واقعیت را پنهان نکرده که قصد دارد این بازیکن 26 ساله را به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش لا رپوبلیکا ایتالیا، اینتر می‌تواند برای فدریکو کیه‌زا حرکتی شوکه‌کننده انجام دهد. با توجه به اینکه او در برنامه‌های تیاگو موتا، سرمربی جدید یوونتوس، جای ندارد، یوونتوس به دنبال راه حلی برای این بازیکن ایتالیایی است.
رم به خرید این بازیکن علاقه نشان داده بود اما جالوروسی در عوض تصمیم گرفت ماتیاس سوله، وینگر یوونتوس، را به خدمت بگیرد. در همین حال، لا رپوبلیکا خاطرنشان کرده که قرارداد با ناپولی برای معاوضه کیه‌زا با جاکومو راسپادوری ایده دیگری است که یوونتوس در نظر دارد.
با این حال اینتر یکی از مشتریان قدیمی کیه‌‌زا است. نراتزوری‌ها به‌طور مداوم با این بازیکن در ارتباط بوده‌اند، به‌خصوص به دلیل وضعیت قرارداد این بازیکن ایتالیایی.
اینتر که به تازگی مهدی طارمی را به خدمت گرفته، اگر بخواهد بازیکنانی مانند خواکین کوره‌آ و مارتین ساتریانو را بفروشد، ممکن است پول نقدی در اختیار داشته باشد تا پیشنهاد خوبی برای خرید کیه‌زا ارائه کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره