نماد آخرین خبر

فلیک درب خروج را به ببر برزیلی نشان داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک درب خروج را به ببر برزیلی نشان داد

ورزش 3/ویتور روکه، مهاجم برزیلی بارسا، امروز برابر رئال بازیکن تعویضی بود و تنها در 15 دقیقه پایانی به زمین رفت تا مشخص شود فلیک اصلا روی او حساب نمی‌کند.
ویتور روکه آینده پیچیده و مبهمی در بارسا دارد. مهاجم برزیلی امیدوار بود هانسی فلیک را در پیش فصل متقاعد کند، اما به نظر می‌رسد سرمربی آلمانی او را محکوم به جدایی کرده است. در اولین دوئل دوستانه بارسا مقابل سیتی، روکه از ابتدا در بال راست قرار گرفت و عملکرد خوبی نداشت. او در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید بازیکن تعویضی بود و فقط 15 دقیقه بازی کرد. این مهاجم باید در تابستان امسال باشگاه کاتالان را ترک کند.
فلیک در مورد او واضح است. او فقط می‌تواند به‌عنوان مهاجم مرکزی بازی کند و این پست برای لواندوفسکی و نیز پائو ویکتور است. سرمربی آلمانی از قبل می‌داند که ویتور روکه نمی‌تواند به‌عنوان یک وینگر بازی کند، بنابراین او فصل بعد فرصت‌های کمی در بارسا خواهد داشت، در واقع، پائو ویکتور در تابستان امسال روکه را به وضوح شکست داده و عجیب نیست که خرید جدید بارسا در هر دو بازی فیکس به میدان رفته است.
روکه اگر تردیدی در مورد آینده‌اش در بارسا داشت امروز برطرف شد. او دیگر می‌داند که برای پیدا کردن خوشبختی باید بارسا را ترک کند.

 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره