نماد آخرین خبر

فدراسیون: اعتراض به داوری جریمه سنگین دارد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فدراسیون: اعتراض به داوری جریمه سنگین دارد!

ورزش 3/رئیس فدراسیون می‌گوید لیگ برتر منظم برگزار می‌شود اما ممکن است که یک اشتباه، قهرمان لیگ را عوض کند.
مهدی تاج در مراسم تقدیر از داوران استان تهران و آیین رونمایی از لباس آنها گفت: در حوزه فوتبال ۲ بخش بسیار اهمیت دارد. یکی نتایج تیم‌های ملی و دیگری بحث داوران. بخصوص اگر در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشد. الان در جریان کامل فوتبال آسیا هستم و هر روز هم آن را دنبال می‌کنم. لیگ ما خیلی منظم برگزار می‌شود اما یک اشتباه داوری حتی ممکن است قهرمان لیگ را تغییر بدهد.
وی اضافه کرد: در AFC هم همین بحث است. ممکن است اشتباهات جدی شود اما هیچکس در آسیا به داوری به جز کمیته داوران اعتراض نمی‌کند اما در ایران سرمربی، مربی، بازیکن و .... به داور اعتراض می‌کنند. امسال با جریمه و برخورد باید این مسائل را کم‌ کنیم.
رئیس فدراسیون ادامه داد: بحث دیگر درمورد داوری انتخاب و چیدمان داوران است که علی جوادی  هم گفت از این فصل در این مورد کلی دقت می‌کنیم‌. داور سهمیه‌ای نیست که یک استان ۶ داور و دیگری ۸ داور داشته باشد. اگر این کار را انجام بدهیم، دچار مشکلات جدی می‌شویم. داوران باید براساس لیاقت و قابلیت انتخاب شوند.

وی عنوان کرد: به من گفتند همه داوران در این مجموعه نیز برای انتخاب شدن لیاقت دارند. امروز هم تست برگزار می‌شود و نباید مماشات داشته باشیم زیرا برای خود سیستم مشکل درست می‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر