نماد آخرین خبر

لئون: کوبایی‌ها فکر می‌کنند که خیلی پولدارم!

منبع
تسنيم
بروزرسانی
لئون: کوبایی‌ها فکر می‌کنند که خیلی پولدارم!

تسنیم/ ستاره کوبایی‌ الاصل تیم ملی والیبال لهستان گفت: در کوبا اگر کسی خانه خوبی داشته باشد، همسر و فرزندانش لباس پوشیده و کفش داشته باشند و دستشان به دهنشان برسد، ثروتمند به حساب می‌آید.
 ویلفردو لئون، ستاره کوبایی تیم ملی والیبال لهستان در تلاش است تا در دومین حضورش با پیراهن لهستان در المپیک به مدال برسد. او و تیمش در نیمه نهایی المپیک 2024 فردا با آمریکا روبرو خواهند شد.
لئون در مصاحبه با یک خبرگزاری روسی اظهار داشت: بعضی‌ها من را کریستیانو رونالدو والیبال می‌دانند ولی این مقایسه کمی خنده‌دار است. چون همه دنیا رونالدو را می‌شناسند ولی من فقط برای علاقمندان به والیبال آشنا شناخته شده هستم. با این حال از این مقایسه، حس خوبی دارم.
او در مورد اینکه مردم کوبا تصور می‌کنند او خیلی ثروتمند است، تصریح کرد: انتقال من از کوبا به اروپا به خوبی درک نشد و من این قضیه را درک می‌کنم. به همین خاطر کسی را به  خاطر حرف‌ها و توهین‌هایش سرزنش نخواهم کرد.
لئون ادامه داد: در کوبا اگر کسی خانه خوبی داشته باشد، همسر و فرزندانش لباس پوشیده و کفش داشته باشند و دستشان به دهنشان برسد، ثروتمند به حساب می‌آید. من علاوه بر این‌ها، ماشین و تعطیلات هم دارم، پس اکثر کوبایی‌ها فکرمی‌کنند من خیلی ثروتمندم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره