نماد آخرین خبر

بعد از 8 ماه زمان بازگشت ستاره رئال مشخص نیست

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بعد از 8 ماه زمان بازگشت ستاره رئال مشخص نیست

ورزش 3/زمان بازگشت داوید آلابا، مدافع رئال مادرید، به زمین مشخص نیست و او از فردا تمرینات اختصاصی در والدبباس را پیگیری می‌کند.
داوید آلابا پس از تعطیلاتی که طی آن تمریناتش را متوقف نکرده، فردا به والدبباس باز می‌گردد. 
او در ماه دسامبر دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از اینکه روند ریکاوری او با سرعت کمی دنبال می‌شد، در ماه می دوباره تحت عمل جراحی قرار گرفت.
هفته آینده دقیقا هشت ماه از مصدومیت او می‌گذرد و هنوز زمان بازگشت آلابا مشخص نیست. در واقع این عبارت بارها از سوی کادرپزشکی رئال مادرید تکرار شده است.
در حالیکه تیبو کورتوا و ادر میلیتائو زودتر از حد انتظار به میادین بازگشتند، رباط صلیبی آلابا بیش از حد انتظار برای او دردسر ایجاد کرده است. 
به همین دلیل، نه مادرید و نه بازیکن هیچ زمانی برای بازگشت را مشخص نکرده‌اند. او زمانی برمی‌گردد که صد در صد آماده باشد و بتواند با خیال آسوده بازی کند.


زمانی که فصل گذشته به پایان رسید، آلابا روند بهبودی خود را با تیم ملی اتریش ادامه داد. روند بهبود او با سرعت بسیار کمی پیش رفته و آلابا هنوز موفق نشده پس از 8 ماه به توپ ضربه بزند.
اتریش تا دوم جولای در یورو حضور داشت و در مرحله یک هشتم نهایی توسط ترکیه حذف شد. رئال مادرید که همیشه در جریان ریکاوری این بازیکن قرار داشت، تصمیم گرفت تا جایی که ممکن است به او مرخصی بدهد. او بیش از یک ماه مرخصی داشت.
از 3 جولای تا 7 آگوست، آلابا در مرخصی بود. او از فردا در کنار کارواخال، شوآمنی، کاماوینگا، والورده، بلینگام و امباپه به والدبباس باز می‌گردد. اما او این کار را با یک برنامه بسیار متفاوت انجام خواهد داد و قصد دارد به تنهایی به کار خود ادامه دهد تا در اسرع وقت به زمین بازگردد. 
آلابا مشتاق بازگشت به زمین است اما رئال هیچ ضرب الاجلی را برای او مشخص نکرده است. هدف آنچلوتی بازگشت صحیح این بازیکن است و هیچ فشاری روی او وارد نمی‌شود.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره