نماد آخرین خبر

توافق بایرن مونیخ با لورکوزن برای جذب جاناتان تاه

منبع
تسنيم
بروزرسانی
توافق بایرن مونیخ با لورکوزن برای جذب جاناتان تاه

تسنیم/باشگاه بایرن مونیخ که به نظر می‌رسد برای فصل پیش‌رو تغییراتی در خط دفاعی‌اش خواهد داشت، بر سر به خدمت گرفتن جاناتان تاه از بایرلورکوزن با قهرمان بوندس‌لیگا به توافق رسیده است. طبق گزارش نشریه آلمانی «کیکر»، این دو باشگاه بر سر انتقال این مدافع آلمانی به جمع باواریایی‌ها در ازای 25 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بند پاداش‌ها به توافق رسیده‌اند.
بر اساس گزارش «کیکر»؛ انتقال جاناتان تاه 28 ساله به بایرن مونیخ البته منوط به فورش ماتیس دلیخت است و در صورتی که این مدافع هلندی در این تابستان از جمع شاگردان ونسان کمپانی جدا شود، بایرن نسبت به طور رسمی اقدام به عقد قرارداد با مدافع ملی‌پوش لورکوزن می‌کند. قرارداد فعلی جاناتان تاه در پایان ماه ژوئن 2025 منقضی می‌شود.
دلیخت 24 ساله مورد توجه باشگاه منچستریونایتد قرار دارد و خودش نیز به دنبال پیوستن به شیاطین سرخ است، اما مذاکرات این باشگاه با بایرن مونیخ هنوز به نتیجه نرسیده چون این باشگاه لیگ برتری حاضر به پرداخت رقم مدنظر بایرن یعنی 50 میلیون یورو به علاوه بند پاداش‌ها نیست و آخرین پیشنهادشان به ارزش 35 میلیون یورو بوده است.
این مدافع هلندی که سابقه حضور در تیم‌های آژاکس و یوونتوس را دارد، تابستان 2022 به جمع باواریایی‌ها پیوست و تاکنون در 73 بازی برای این تیم بوندس‌لیگایی به میدان رفته و آمار 5 گل زده و 2 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است. قرارداد فعلی او با این باشگاه بوندس‌لیگایی تا پایان ماه ژوئن 2027 اعتبار دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره