نماد آخرین خبر

براهیم دیاز: بهترین بازیکنان دنیا باید در رئال مادرید باشند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
براهیم دیاز: بهترین بازیکنان دنیا باید در رئال مادرید باشند

ورزش 3/براهیم دیاز معتقد است که رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و به همین دلیل بهترین بازیکنان دنیا هم باید در این تیم توپ بزنند.
 رئال مادرید نیمه شب گذشته و وقت ایران در دیدار دوستان برابر چلسی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم پیروزی برسد و براهیم دیاز یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این بازی بود و موفق شد جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از آن خود کند.
این ستاره اسپانیایی امیدوار است که بتواند در فصل جدید اعتماد کارلو آنچلوتی را پیش از پیش جلب کند و جایش را در ترکیب اصلی رئال به دست آورد، هرچند که به خوبی می‌داند رقیبان سرسختی پیش رو خواهد داشت اما مصمم است که تمام تلاشش را برای کمک به تیمش به کار بگیرد.
او پس از پایان بازی شب گذشته به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
شرایط رئال: بهترین بازیکنان دنیا باید در رئال باشند چون ما بهترین باشگاه دنیا هستیم. مهم است که همه ما متحد و آماده باشیم. هیچ رقابت و دشمنی‌ای بین هم تیمی‌ها وجود ندارد و ما می‌خواهیم با تمام وجود برای این باشگاه تلاش کنیم.
کمک به تیم: من تا جایی که بتوانم به این تیم کمک خواهم کرد و سعی می‌کنم که برای ۳۰ یا ۶۰ یا حتی ۹۰ دقیقه از بازی آماده باشم. نکته مهم این است که بتوانم به تیم کمک کنم و دوست دارم که این دستاورد را داشته باشم و جام‌های بسیاری را به همراه رئال کسب کنم. خانواده هستیم و در کنار هم کار می‌کنیم. من همکاری در ارسال پاس گل و گلزنی را دوست دارم.

هواداران رئال: آنها باورنکردنی هستند. هر بار که به زمین می‌آییم متوجه می‌شویم که تمام ورزشگاه سفید است و من بسیار از محبت آنها سپاسگزارم. رئال مادرید در تمام دنیا طرفدار دارد و همه عاشق این تیم هستند.
آردا گولر: من مانند برادر او هستم و او هم مانند برادر من است. او استعدادی باورنکردنی است که می‌تواند به ما بسیار کمک کند و بازیکنی مهم باشد. رابطه ما خیلی خوب است. تقریبا همیشه با هم هستیم و او آینده‌ای درخشان خواهد داشت.
اندریک: هر کسی شخصیت خودش را دارد و همه برای این که بهترین عملکرد را داشته باشند تلاش می‌کنند. اندریک استعدادی خاص است و قدرت زیادی دارد. من هم پاهای بزرگی دارم اما عضلات او از من هم بیشتر است و این من را بسیار شگفت‌زده می‎‌کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره