نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

ساروی مقابل نسخه کشتی‌گیر بلینگهام!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ساروی مقابل نسخه کشتی‌گیر بلینگهام!

ورزش 3/آرتور الکسانیان که امشب مقابل محمدهادی ساروی قرار می‌گیرد، از کودکی هوادار رئال مادرید بوده و این موضوع در خوشحالی های او تاثیر خاصی داشته است.
در یکی از مهم ترین فینال های کشتی فرنگی، امروز محمدهادی ساروی قرار است با آرتور الکسانیان ارمنستانی سرشاخ شود تا برای کسب مدال طلا رقابت کند ولی نکته قابل توجه در این کشتی، فرم بسیار خوب نماینده ارمنستان است.
محمدهادی ساروی در سال‌های اخیر اغلب با او در نیمه نهایی روبرو شده بود و حالا در فینال المپیک پاریس، امیدوار است بتواند برابر او عملکرد خوبی به اجرا بگذارد و این بار برابر او به پیروزی برسد اما الکسانیان تا اینجای کار در وزن ۹۷ کیلوگرم فرم اعجاب انگیزی از خود به اجرا گذاشته و در اقدامی قابل توجه سبک خوشحالی خودش را تغییر داده و در پایان نبرد‌های خود به تقلید از جود بلینگهام هافبک انگلیسی رئال مادرید دستان خود را باز می‌کند و به تماشاگران حاضر در سالن چشم می‌دوزد.

آرتور که به خرس سفید ملقب است، پیش‌تر در صفحه اینستاگرام خود از علاقه بی حد و وصف خود نسبت به رئال مادرید و زین الدین زیدان صحبت کرده و اکنون این موضوع باعث می‌شود نسبت به این اتفاق نگرش متفاوتی داشته باشیم.
او در لندن برنز گرفت، در ریو طلایی شد و در مسابقات المپیک توکیو برابر موسی اولوف شکست خورد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید