نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

درویش: سقف را 40 درصد پایین بیاورید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
درویش: سقف را 40 درصد پایین بیاورید

ورزش 3/رضا درویش نظر متفاوت و جالبی در مورد سقف بودجه دارد.
رضا درویش از تصمیم فدراسیون فوتبال برای عدم تغییر سقف قرارداد استقبال می‌کند و می‌گوید این موضوع باید از ابتدا ابلاغ می‌شد: به نظر من فدراسیون به درستی تصمیم گرفت. من چندین بار گفتم اگر ما ۷۰-۸۰ تومان بیشتر از این سقف قرارداد داشتیم، شاید همین بازیکنانی را که جدا شدند، با ۱۰-۱۵ تومان بیشتر حفظ می‌کردیم. 
وی افزود: اگر زودتر می‌گفتند، شرایط متفاوت بود. وقتی قانون ابلاغ می‌شود، یعنی همه موظف هستند تابع قانون باشند. نمی‌دانم برخی چطور دنبال مجاری دیگری بودند و خیلی هم برایم مهم است که اینها چطور ثبت می‌شود. روی کاغذ و قلم و ارقامی که اعلام می‌شود، چیز دیگری مشخص است، چون دو بازیکن را ما می‌خواستیم و قیمت‌هایشان را می‌دانیم. فدراسیون و سازمان لیگ و ارکانش نظرشان این بوده که قانون انجام شود که الحمدالله انجام شده و با بالا بردن سقف موافقت نشده است.
او درباره نظرش درباره سقف بودجه گفت: به نظر من فوتبال ما در مقابل رشد قراردادها انقدر رشد نکرده است. شما پنج بازیکن بگویید که در این سه سال گذشته به تیم ملی معرفی شده باشد، ولی از سه سال پیش  تا الان ۴۰۰ درصد ارزش قراردادها بالا رفته است. به نظر شما فوتبال ما ۴۰۰ درصد رشد کرده است؟ متاسفانه تیم‌هایی که صنعنی یا مدنی هستند شرایط متفاوتی دارند. بودجه داشتن خیلی خوب است و ما جزء آرزوهایمان است که روی بودجه مشخصی داشته باشیم که خدا را شکر با آمدن بانک‌ها و اسپانسرها وضعیت استیبلی پیدا می‌کنیم. 
مدیرعامل پرسپولیس با کنایه به رقبای این تیم عنوان کرد: اگر سقف را هزار میلیارد کنند، یقینا تیم‌هایی ۱۱۰۰ میلیارد می‌بندند. من جزء کسانی هستم که موافقم سقف قرارداد ۳۰-۴۰ درصد پایین بیاید.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره