نماد آخرین خبر

جای خالی کین هرگز پر نمی‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
جای خالی کین هرگز پر نمی‌شود

ورزش 3/آنگه پوستکوگلو معتقد است که تاتنهام نمی‌تواند جای خالی هری کین را در این تیم پر کند.
هری کین پس از چندین سال حضور در تاتنهام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و پیراهن بایرن مونیخ را به تن کرد تا تجربه جدیدی را با حضور در رقابت‌های بوندسلیگا و فوتبال آلمان به دست آورد.
تاتنهام در اولین فصل جدایی او توانست نتایج قابل قبولی را به دست آورد و در وقت‌های حتی صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شود و در نهایت هم کارش را با حضور در رتبه پنجم به پایان برد اما جای خالی این ستاره انگلیسی در خط حمله این تیم به خوبی مشهود بود و بارها از سوی هواداران و کارشناسان به این نکته اشاره شد.
پوستکوگلو در گفتگو با خبرنگاران در آستانه فصل جدید در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «من فکر نمی‌کنم که ما به دنبال پیدا کردن جانشینی برای هری کین باشیم. شما نمی‌توانید جانشینی برای بازیکنی که بهترین بازیکن نسلش است پیدا کنید و این موضوع باید به خوبی درک شود.
منصفانه این است که بگوییم به دنبال یافتن گزینه‎‌ای مناسب برای این پست در یک سوم هجومی هستیم و می‌خواهیم که قدرت این تیم را بیش از پیش افزایش دهیم. ما به سختی تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازیکنان را در این پست جذب کنیم و انتخاب درستی برای فصل آینده داشته باشیم.»
 

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره