نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

قهرمان مکزیکی جهان رقیب بعدی سلیمی

منبع
مهر
بروزرسانی
قهرمان مکزیکی جهان رقیب بعدی سلیمی

مهر/ تکواندوکار کرمانشاهی تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نماینده عنوان دار مکزیک را پیش رو دارد.
 در ادامه مسابقات تکواندو در وزن ۸۰+ کیلوگرم، آرین سلیمی بعد از برتری مقابل حریف ازبکستانی خود، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف «کارلوس سانسورس» از مکزیک می‌رود. تکواندوکار شاخصی که با رنکینگ ۲ المپیکی، یک طلا و دو نقره قهرمانی جهان و چهار طلا و دو برنز پان امریکن را در کارنامه دارد.
دو برد و دو باخت نتیجه چهار تقابل قبلی «سانسورس» برابر تکواندوکاران ایرانی بوده است. سعید رجبی یک پیروزی، ابوالفضل عباسی یک باخت، سجاد مردانی هم یک پیروزی و یک باخت را در این تقابل‌ها ثبت کرده اند. دیدار سلیمی و این مکزیکی ساعت ۱۷:۰۲ برگزار خواهد شد.
سلیمی در اولین گام به مصاف «نیکیتا رافائلوویچ» از ازبکستان رفت و در دو راند متوالی با نتایج ۸ بر ۲ و ۵ بر یک رقیب عنوان دار خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
تیم ملی تکواندو ایران با چهار تکواندوکار در این بازی‌ها حضور دارد که مهران برخورداری و ناهید کیانی دو مدال نقره و مبینا نعمت زاده یک مدال برنز کسب کرده اند.
مسابقات تکواندو در این دوره از بازی‌ها با حضور ۱۳۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور روز چهارشنبه (۱۷ مرداد) در کاخ «گرندپله» شهر پاریس آغاز شد و شامگاه شنبه به پایان می‌رسد.



ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره