نماد آخرین خبر

چرا یحیی عطیه‌الله به پرسپولیس نیامد؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
چرا یحیی عطیه‌الله به پرسپولیس نیامد؟

ایسنا/بررسی‌ها نشان می‌دهد که عمل نکردن باشگاه سوچی روسیه به توافق شفاهی خود با پرسپولیس، تاثیر زیادی در پرسپولیسی‌ نشدن یحیی عطیه‌الله داشته است.
در هفته‌های اخیر باشگاه پرسپولیس مذاکرات فشرده‌ای برای به خدمت گرفتن یحیی عطیه‌الله مدافع چپ مراکشی انجام داد اما از آنجا که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه سوچی روسیه بود و یک سال و نیم دیگر با این باشگاه قرارداد داشت، پرسپولیسی‌ها باید رضایت سوچی را هم برای به خدمت گرفتن یحیی اخذ می‌کردند که در این کار موفق نبودند.
دو روز قبل درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که پرسپولیس برای عطیه‌الله قرارداد ارسال کرده تا بر اساس توافق انجام شده میان پرسپولیس، سوچی و بازیکن، آن را امضا کند اما این اتفاق رخ نداد و یحیی عطیه‌الله رسما به الاهلی مصر پیوست. حالا سوال اینجاست چرا عطیه‌الله قرارداد ارسالی پرسپولیس را امضا نکرد؟
بررسی‌های‌ ایسنا نشان می‌دهد که با توجه به عملکرد خوب یحیی عطیه‌الله در پست دفاع چپ، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس تاکید زیادی داشت که با وجود قیمت بالا، این بازیکن به خدمت گرفته شود و به نوعی سمت چپ پرسپولییس بیمه شود و به همین خاطر مذاکرات طولانی ادامه پیدا کرد تا مبلغ درخواستی برای صدور رضایت‌نامه او از سوی باشگاه سوچی کمتر شود. از این رو، پرسپولیس و سوچی در نهایت توافق کردند که در قبال انتقال قرضی یک ساله یحیی، ۲۵۰ هزار دلار به سوچی پرداخت شود. در ادامه پرسپولیس با بازیکن هم به توافق رسید تا در قبال دستمزد ۷۵۰ هزار دلاری به پرسپولیس بپیوندد.
بعد از توافق سه جانبه، باشگاه پرسپولیس قراردادی برای باشگاه سوچی ارسال کرد و در ادامه این باشگاه روسی با اصلاح برخی بندها، پذیرفت آن قرارداد را امضا کند اما از این کار طفره رفت و در نهایت هم در اقدامی غیر منتظره رضایت‌ نامه یحیی را برای پیوستن به الاهلی مصر صادر کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره