نماد آخرین خبر

این فصل برای ستاره یونایتد است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
این فصل برای ستاره یونایتد است

ورزش 3/ اریک تن‎‌هاخ می‌گوید مارکوس رشفورد مصمم است که این فصل بار دیگر به ستاره اول منچستریونایتد تبدیل شود.
منچستریونایتد فصل گذشته نتوانست عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته باشد و یکی از بازیکنانی که با افت فاحشی در مسابقات فصل گذشته روبرو شد مارکوس رشفورد بود که حاشیه‌های بسیاری در درون و بیرون از زمین را تجربه کرد و با دوران اوجش فاصله زیادی گرفت.
هواداران و کادر فنی این تیم امیدوار بودند که او بتواند عملکرد بسیار خوبی که دو فصل قبل داشت را بار دیگر تکرار کند اما این اتفاق رخ نداد و انتقادهای بسیار زیادی از عملکرد او مطرح شد و حتی صحبت‌هایی درباره جدایی او از یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هم به گوش می‌رسید.
اما او حالا در این تیم ماندگار شده است و تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت: «همه ما در تور آمریکا دیدیم که رشفورد چقدر سرزنده است و از همین حالا در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. ما انتظار زیادی از او داریم، همان طور که این فصل از تمام تیم انتظار زیادی داریم.

شایعات زیادی درباره بازیکنان یونایتد به گوش می‌رسد، اما ما از حقیقت خبر داریم. او به سختی تلاش می‌کند و خیلی خوب با تیم همراه است. رشفورد بلندپروازی خیلی زیادی دارد و انگیزه‌‌اش برای اینکه بتواند این فصل را برای خودش کند و عملکرد درخشانی را به نمایش بگذارد خیلی بالاست.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره