نماد آخرین خبر

ستاره چلسی در رادار یوونتوس

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
ستاره چلسی در رادار یوونتوس

خبر ورزشی/یوونتوس رحیم استرلینگ را به لیست بازیکنان مورد علاقه خود اضافه کرده و ممکن است در تابستان امسال برای جذب او به صورت رسمی وارد عمل شود.
با آمدن قریب‌الوقوع پدرو نتو ۲۴ ساله به استمفوردبریج، رحیم استرلینگ ممکن است به فکر جدایی افتاده باشد و به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، یوونتوس نیز به جذب او علاقه نشان داده است. بیناکونری‌ در حال ارزیابی چندین ستاره از جمله استرلینگ است تا دو وینگر دیگر را به لیست بازیکنان خود برای فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۴ اضافه کند.
غول‌های ایتالیایی جیدون سانچو از منچستریونایتد و فرانسیسکو کونسیکائو از پورتو را نیز در فهرست بازیکنان مورد علاقه خود قرار داده‌اند. آنها در اوایل تابستان سعی کردند وینگر شیاطین سرخ را بخرند و آماده بودند تا فدریکو کیزا را برای مبادله پیشنهاد دهند.
استرلینگ ۲۹ ساله در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها حضور داشت و ۱۰ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل داد. اما انگار تلاش‌های او برای گرت ساوتگیت کافی نبود تا او را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ انتخاب کند.
هنوز مشخص نیست که یوونتوس برای این بازیکن پیشنهاد رسمی ارائه خواهد کرد یا خیر. او در حال حاضر همچنان روی باشگاه فعلی خود متمرکز است و می‌تواند روز یکشنبه در بازی بعدی تیم انسو مارسکا در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل به مصاف اینتر برود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره