نماد آخرین خبر

حملات همه جانبه‌ استقلال در لیگ بیست‌وچهار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حملات همه جانبه‌ استقلال در لیگ بیست‌وچهار!

ورزش 3/استقلالی‌ها در فصل جدید بازیکنان هجومی زیادی در اختیار دارند و با نفرات زیادی به دروازه حریف حمله خواهند کرد و با در نظر گرفتن بازیکنانی که قابلیت اضافه شدن به حملات را دارند، برتری عددی در فاز هجومی در اختیار آبی‌ها خواهد بود.
اگر سیستم فصل آینده استقلال را 1-3-2-4 در نظر بگریم آنها به احتمال زیاد بلانکو را در نوک خط حمله در اختیار خواهند داشت، یک خط عقب‌تر از او ماشاریپوف، کاکوتا و اسلامی به میدان خواهند و تا اینجای کار آنها 4 بازیکن با خصوصیت هجومی کامل در اختیار خواهند داشت.
سبک بازی رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور و ابولفضل جلالی به شکلی است که سیری‌ناپذیر به دنبال اضافه شدن به حملات از کناره‌ها و گاها حضور در محوطه جریمه هستند و این مسئله باعث زوج‌سازی در کناره‌ها یا حضور شوکه‌کننده در محوطه جریمه خواهیم بود.

اما این پایان کار بازیکنان استقلال برای حضور در حملات نیست و دیدیه اندونگ هافبک میانی استقلال که در کنار روزبه چشمی قرار خواهد گرفت به احتمال زیاد به عنوان بازیکن پشت 8 تا پشت محوطه حریف پیش‌روی کند و برای خلق موقعیت و حتی استفاده از فرصت شوت‌زنی به بازیکنان هجومی استقلال اضافه خواهد شد.
با در نظر گرفتن این نفرات استقلال در حملات 7 بازیکن با قابلیت خلق موقعیت و حضور در محوطه جریمه خواهد داشت، ضمن اینکه آرمین سهرابیان مدافع آبی‌پوشان هم نشان داده که میل به پیش‌روی و گلزنی دارد و او هم یکی از بازیکنانی است که روی حضور ناگهانی در محوطه جریمه یا حتی در کناره‌ها می‌شود حساب کرد و او هم در خلق موقعیت به تیم نکونام کمک می‌کند.

باید دید جواد نکونام برنامه حملات خود را به چه شکل پیش خواهد برد و بازیکنان محوری استقلال در فاز هجومی کدام بازیکنان خواهند بود، حضور پرتعداد بازیکنان تکنیکی کار تیم‌های رقیب را برای بستن بازی استقلال سخت خواهد کرد و حضور پرتعداد در محوطه جریمه شاید راهکاری باشد که تیم‌های لیگ برتری به دنبال آن خواهند بود.
 

ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره