نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

نقل قول عجیب از گاریدو در مورد نقل و انتقالات

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نقل قول عجیب از گاریدو در مورد نقل و انتقالات

ورزش 3/عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید گاریدو از نقل و انتقالات پرسپولیس راضی است و با همین نفرات فعلی هم می‌تواند راهی مسابقات شود.
در شرایطی که اسکواد تیم پرسپولیس در آستانه شروع لیگ تکمیل نشده و این تیم نیاز به جذب دفاع چپ و مهاجم دارد، عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید گاریدو از روند نقل و انتقالات راضی است.
پیمان حدادی در رابطه با فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس گفت: گاریدو طبق صحبتی که با درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) داشته از تیم ابراز رضایت کرده است و اعلام کرده که اگر بازیکنی هم جذب نشود می‌تواند با همین نفرات تیم را روانه مسابقات کند. البته او درخواست افزایش تقویت در دو پست شده است.
او اضافه کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات ناکام نبوده است و من چنین صحبتی را قبول ندارم سال گذشته بسیاری از باشگاه‌ها بیشتر از ما هزینه کرده بودند اما در نهایت ما قهرمان شدیم. ما بر اساس نیاز سرمربی اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد. نفراتی که تاکنون جذب شده اند مورد توجه گاریدو بوده اند ما کار خود را انجام می‌دهیم و به فعالیت دیگر تیم‌ها کاری نداریم. یکسری افراد باعث شدند که در روند نقل و انتقالات ما خدشه وارد شود. یحیی عطیه الله از همان روز اول تمایل به حضور در ایران نداشت و باشگاه سوچی هم ۳ بار جواب نامه ما را نداد که کار غیرحرفه ای از سوی این باشگاه بود.
او در مورد یحیی عطیه افزود: باشگاه پرسپولیس قراردادی سه جانبه بین عطیه الله و باشگاه سوچی به امضا رساند اما او تصمیم گرفت که در تیم دیگری بازی کند. هربازیکنی که گاریدو بخواهد آن را جذب خواهیم کرد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره