نماد آخرین خبر

ستاره معروف خیلی زود با گتوزو به مشکل خورد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره معروف خیلی زود با گتوزو به مشکل خورد!

ورزش 3/پریشیچ، ستاره سابق بایرن مونیخ، با نظر جنارو گتوزو از تمرینات هایدوک اشپلیت کنار گذاشته شده است.ستاره معروف خیلی زود با گتوزو به مشکل خورد!

هایدوک اشپلیت با درگیری یک مربی و بازیکن مطرح در صدر اخبار کرواسی قرار گرفته است. جنارو گتوزو که نزدیک به یک ماه روی نیمکت این تیم کروات نشسته، اخیرا به دلایل انضباطی ایوان پریشیچ را از این تیم کنار گذاشته است.

این اولین برخورد انضباطی گتوزو در تیم جدیدش نیست. این مربی ایتالیایی چند روز پیش امیر صحیتی را هم به دلیل دیر رسیدن به جلسه فنی اخراج کرده بود.

در حال حاضر، طبق اطلاعات منتشر شده توسط سایت اسپورت‌اسپورت کرواسی، مدت محرومیت این بازیکن 35 ساله که سابقه بازی در اینتر و تاتنهام را در کارنامه دارد، هنوز مشخص نشده است.

در حال حاضر، این یک تعلیق نامحدود خواهد بود، بنابراین مشخص نیست که ستاره سابق بایرن مونیخ دقیقا چه زمانی می‌تواند به تمرینات گروهی ملحق شود.

شایعه‌ای که طی 48 ساعت اخیر در کرواسی منتشر شده، توسط خود پریشیچ تایید شد. بازیکن سابق اینتر در صفحه اینستاگرام خود درباره عدم شرکت در بازی‌های دوستانه پیامی منتشر کرد.

پریشیچ نوشت: "امروز یک مسابقه مهم داریم و من قصد ندارم با جلب توجه به خودم آرامش بازیکنان و باشگاه را برهم بزنم. برای کل تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. ما می‌توانیم بعدا در مورد اتفاقات صحبت کنیم."

پریشیچ به همین دلیل بازی امروز مقابل لوکوموتیو زاگرب را از دست داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره