نماد آخرین خبر

پیام بایرن به ستاره‌اش؛ نمی‌خوایمت، برو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیام بایرن به ستاره‌اش؛ نمی‌خوایمت، برو!

ورزش 3/کادر فنی بایرن مونیخ تمایلی به استفاده از لئون گورتزکا ندارد و این بازیکن باید تصمیم بگیرد که در باشگاه بماند یا جدا شود.پیام بایرن به ستاره‌اش: نمی‌خوایمت، برو!

لئون گورتزکا، هافبک بایرن مونیخ، در بازی اخیر مقابل تاتنهام به مدت ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست و به نظر می‌رسد که دیگر نقش مهمی در برنامه‌های باشگاه ندارد. این بازیکن ۲۹ ساله اکنون باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد تا پایان قراردادش در سال ۲۰۲۶ در بایرن بماند، حتی اگر دیگر نقش مهمی در تیم نداشته باشد، یا اینکه در این ماه به دنبال چالش جدیدی باشد.

طبق گزارش‌ها، گورتزکا تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد، حتی با وجود اینکه باشگاه به او اطلاع داده که می‌تواند از تیم جدا شود. ناپولی و یوونتوس از جمله تیم‌هایی هستند که به جذب او علاقه‌مندند. با این حال، گورتزکا تاکنون به جدایی از بایرن مونیخ فکر نکرده و باید دید با شرایط کنونی و اینکه کادر فنی جدید نیز به او اعتماد ندارند، چه تصمیمی خواهد گرفت.

این بازیکن در فصل ۲۴-۲۰۲۳ نیز جایگاه ثابتی در تیم نداشت و بین نیمکت و ترکیب اصلی جابجا می‌شد. همین بی‌ثباتی‌ها در نهایت منجر به این شد که یولیان ناگلزمان او را برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی دعوت نکند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید