نماد آخرین خبر

مدیر بایرن تأیید کرد؛ این بازیکنان یونایتدی می‌شوند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدیر بایرن تأیید کرد؛ این بازیکنان یونایتدی می‌شوند

ورزش 3/مکس ایبرل به شکل غیرمستقیم انتقال ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی را به منچستر یونایتد تأیید کرد.مدیر بایرن تأیید کرد: این بازیکنان یونایتدی می‌شوند

مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای با بیلد اعلام کرد که انتقال‌های ماتیس دلیخت و نصیر مزراوی به منچستر یونایتد به زودی رسمی خواهد شد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود قرار است برای دلیخت و مزاروی اتفاقی رخ دهد، گفت: «به نظر می‌رسد که اینطور باشد.»

ایبرل همچنین درباره احتمال خریدهای جدید دیگر گفت: «خواهیم دید. ما قبلاً بازیکنانی خریده‌ایم و در حال حاضر یک تیم بسیار قوی داریم.» بایرن مونیخ تاکنون سه بازیکن جدید به تیم اضافه کرده است: مایکل اولیسه از کریستال پالاس با مبلغ ۶۰ میلیون یورو، ژوائو پالینیا از فولام با مبلغ ۴۵ میلیون یورو و هیروکی ایتو از اشتوتگارت.

ایبرل همچنین اشاره کرد که ممکن است بازیکنان دیگری نیز به تیم اضافه شوند. یکی از گزینه‌های احتمالی، جاناتان تاه از بایر لورکوزن است که می‌تواند جانشین دلیخت شود. با این حال نشریه کیکر مدعی شده که بایرن مونیخ هیچ بازیکنی را به عنوان جانشین دلیخت نخواهد خرید و آنها با گزینه‌های موجود فصل را آغاز خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره