نماد آخرین خبر

پیام ولاسکو پس از قهرمانی در المپیک؛‌ من شبیه روبرتو باجو نیستم!

منبع
فارس
بروزرسانی
پیام ولاسکو پس از قهرمانی در المپیک؛‌ من شبیه روبرتو باجو نیستم!

فارس/خولیو ولاسکو پس از قهرمانی با تیم ملی زنان ایتالیا در المپیک پیامی جالب برای ستاره اسبق دنیای فوتبال فرستاد و از واقعیت ورزش صحبت کرد.
تیم ملی زنان والیبال ایتالیا با شکست آمریکا در فینال برای اولین بار به مدال طلا رسید. سرمربی تیم ملی زنان والیبال ایتالیا کسی نبود جز «خولیو ولاسکو».
ولاسکو، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان که خاطرات خوبی را برای ایرانی‌ها رقم زده است، پس از این قهرمان پیامی جالب برای روبرتو باجو، ستاره اسبق فوتبال ایتالیا فرستاد.
ولاسکو گفت: نه. من شبیه باجو نیستم که بگوید آرامش ندارد، چون پنالتی را از دست داد. این‌ها اتفاقاتی هستند که در ورزش رخ می‌دهند. تیم ما در آتلانتا فوق‌العاده بود، اما در یک مسابقه با دو توپ شکست خورد. من این واقعیت را پذیرفتم، چون جزئی از ورزش است.
سرمربی والیبال در المپیک آتالانتا 1996 سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایتالیا بود که دستش از رسیدن به مدال طلا بازماند.

این در حالی است که باجو، ستاره فوتبال ایتالیا که در جام جهانی 1994 مقابل برزیل پنالتی آخر تیمش را از دست داد و باعث نایب قهرمانی تیمش شد، نظری متفاوت نسبت به ولاسکو دارد. 
باجو پیشتر گفته بود که آن پنالتی همچنان «دلش را می‌سوزاند» و در دسامبر 2023 نیز در مصاحبه با کوریره دلا اسپورت اذعان کرد که «نمی‌توان برخی چیزها را فراموش کرد».

ولاسکو در پاسخ به اتفاقات باجو گفت: هیچ‌گاه وسواس طلای از دست رفته نداشته‌ام، بلکه همیشه به موفقیت‌هایی که داشته‌ام بیشتر از آنچه نداشته‌ام، افتخار کرده‌ام. با آن تیم ملی در آتلانتا پیروزی‌های زیادی کسب کردیم و برای من آن مدال گم‌شده هرگز ارزش بیشتری نداشت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید