نماد آخرین خبر

مظفری‌زاده: ۲ مهاجم جدید جذب می‌کنیم

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مظفری‌زاده: ۲ مهاجم جدید جذب می‌کنیم

تسنیم/سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: رزومه بازیکنان مختلف مورد بررسی کادرفنی قرار گرفته و دو بازیکن در پست مهاجم جذب می‌کنیم.
سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، اظهار داشت: اسکوچیچ به همراه دستیارانش رزومه چندین مهاجم داخلی و خارجی را بررسی کرده‌اند و مذاکرات فشرده‌ای با گزینه‌های معرفی شده از سوی ایشان انجام گرفته و برخی از این مهاجمان خارجی تمایلی برای حضور در فوتبال ایران نشان نداده‌اند.
وی ادامه داد: با این حال، پیگیری‌ها ادامه داشته و تلاش می‌کنیم طی روزهای آتی یک مهاجم خارجی جذب کنیم؛ همچنین در کنار آن مذاکرات با یک مهاجم داخلی نیز مثبت بوده و توافقات حاصل شده که پس از امضای قرارداد، معرفی خواهد شد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: علیرضا آرتا و پویا پورعلی دو بازیکن جدید تراکتور هستند که برای تقویت تیم در فاز دفاعی و میانه میدان با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند.
وی در رابطه با وضعیت آکادمی باشگاه نیز گفت: در راستای ارتقای کیفیت آکادمی باشگاه، مذاکرات و توافق اولیه با یک مربی کروات انجام گرفته تا ایشان سکان مدیریت آکادمی باشگاه را برعهده گیرد. او سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های ملی پایه کرواسی و فعالیت در یکی از آکادمی‌های فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره