نماد آخرین خبر

پدری: در این فصل همه جام‌ها را می‌خواهیم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پدری: در این فصل همه جام‌ها را می‌خواهیم

ورزش 3/ پدری در طول مسابقات جام ملت‌های اروپا برای اسپانیا عملکرد خوبی را به ثبت رساند اما در بازی با آلمان دچار مصدومیت شد و نتوانست مسابقات را به پایان برساند، اما کشورش قهرمان شد و به افتخار بزرگی دست پیدا کرد.
او در حال حاضر تمام تلاشش را می‌کند که برای هفته‌های اول لالیگا کاملاً آماده باشد و دز ترکیب تیم هانسی فلیک قرار بگیرد. پدری به روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو گفت:«من در هفته‌های گذشته مصدوم بودم، بنابراین حالا منتظر شروع فصل هستم.

ما بارسلونا هستیم و باید هر سال به همه چیز دست پیدا کنیم. در این فصل ما تیم خوبی داریم و فلیک مربی فوق‌العاده‌ای است. شک نکنید ما همه توان‌مان را خواهیم گذاشت. ما پیش‌فصل خوبی داشتیم و من سخت تلاش می‌کنم تا هر چه زودتر آماده شوم.»
می‌توانم بگویم که تمرینات سخت است، او (فلیک) گروه بسیار خوبی از بازیکنان دارد، تیم در این فصل ۱۰۰ درصد آماده خواهد بود.»
در روزهای گذشته اخباری مبنی بر آماده بودن پدری برای قرار گرفتن در ترکیب ابتدایی بازی هفته اول مقابل والنسیا منتشر شد اما منابع نزدیک به باشگاه اعلام کردند که در حال حاضر امکان اینکه پدری بازی را فیکس آغاز کند بسیار کم است


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره