نماد آخرین خبر

حمید درخشان سرمربی داماش گیلان شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حمید درخشان سرمربی داماش گیلان شد

ورزش 3/ حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی که سابقه سرمربیگری این تیم را نیز در کارنامه دارد، اکنون در چالش خود در 65 سالگی راهی گیلان خواهد شد و هدایت تیم داماش گیلان را عهده‌دار می‌شود.
درخشان که آخرین تجربه سرمربیگری‌اش در سایپا تهران بود، تجربه حضور روی نیمکت تیم‌های پیکان، پرسپولیس، شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و... را دارد و نکته جالب توجه اینکه پیش از این نیز در رشت به عنوان سرمربی در داماش گیلان کار کرده که این موضوع مربوط به یک دهه قبل می‌شود.
داماش گیلان که موفق شده بود دو فصل قبل با هدایت فرشاد پیوس جواز صعود به لیگ آزادگان را به دست بیاورد، درگیر مشکلات مالی بزرگی بود که در فصل گذشته این تیم را در لبه تیغ و سقوط نیز قرار داده بود. با این حال علی نظرمحمدی و شاگردانش در هفته پایانی توانستند از این چالش سربلند خارج شوند و سهمیه رشت را در لیگ آزادگان حفظ کنند.

درخشان در سال 93 هدایت داماش گیلان را برعهده داشت. او بعد از برکناری علی دایی در آن سال، به پرسپولیس آمد و در جابجایی‌ جنجالی آن سال، سرمربیگری سرخ‌ها را عهده‌دار شد. با این حال بعد از گزینه شدن برانکو ایوانکوویچ، او از هدایت پرسپولیس کنار رفت و مربی کروات با حضور در این تیم انقلاب بزرگی را شکل داد که منتهی به قهرمانی چند فصل اخیر آنها شد.
داماش گیلان که اکنون تغییرات مدیریتی جالب توجهی را پشت سر گذاشته و گفته می‌شود قصد دارند با حمایت ویژه و همه جانبه بار دیگر با تیمی قدرتمند وارد مسابقات شوند، باید دید با هدایت حمید درخشان چه دستاوردی خواهند داشت و از پتانسیل جالب توجه هواداران تیفوسی این شهر قادر به استفاده خواهند بود یا خیر.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره