نماد آخرین خبر

اوضاع عجیب ورزشگاه‌ای که میزبان استقلال است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اوضاع عجیب ورزشگاه‌ای که میزبان استقلال است!

ورزش 3/تیم فوتبال هوادار فصل آینده در ورزشگاه شهرقدس به میدان خواهد رفت و به نظر می‌رسد که توافقی بین مسئولان این تیم و ورزشگاه شهرقدس برای کل فصل انجام شده است، در هفته دوم لیگ برتر هم استقلال در این ورزشگاه میزبان ملوان خواهد بود.
اما شرایط این ورزشگاه به شکلی است که در حال انجام عملیات عمرانی در پیست دوومیدانی، سکوها و جایگاه VIP در حال انجام است و نه تنها ورزشگاه جلوه جالبی ندارد بلکه شرایط مناسبی هم برای میزبانی مسابقه نخواهد داشت.
این ورزشگاه در حال حاضر یکی از بهترین چمن‌های استان تهران را دارد اما شرایط سکوها، رختکن و حتی نیمکت دو تیم در شرایط کاملا نامطلوبی قرار دارد و در آستانه لیگ به تازگی تصمیم به تعمیرات گرفته‌اند!

پیست دوومیدانی این ورزشگاه به‌طور کامل پوشیده از خاک‌های نرم است که شرایط سختی را برای بازیکنان رقم خواهد زد و با توجه به فاصله کم زمین تا پیست احتمال مصدومیت و خطراتی که احتمال آسیب‌دیدگی به بازیکنان باشد وجود خواهد داشت!

نکته عجیب دیگری که وجود دارد وضعیت نیمکت‌ تیم‌هاست که علاوه بر اینکه آهن‌های قسمت بالایی نیمکت کاملا زنگ‌زده و ظاهر عجیب غریبی دارد، صندلی‌ها بسیار کثیف و غیرقابل نشستن است و حتی در کمتر از 48 ساعت مانده به بازی هوادار و خیبر خرم‌آباد این صندلی‌ها قابلیت نشستن بازیکنان را ندارد!
اینکه این ورزشگاه تا هفته دوم مسبقات تغییر چندانی خواهد کرد یا خیر بستگی به سرعت عمل مسئولان ورزشگاه دارد اما چیزی که مشخص است این حجم از بازسازی و آسیب‌های عمیق در قسمت‌های مختلف ورزشگاه به‌زودی برطرف نخواهد شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره