نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

کاپیتان یونایتد تا 2027 تمدید کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان یونایتد تا 2027 تمدید کرد

ورزش 3/با تایید باشگاه منچستریونایتد، برونو فرناندز قرارداد جدیدی با شیاطین سرخ امضا کرده که تا سال 2027 اعتبار دارد و گزینه تمدید برای یک فصل دیگر هم در آن گنجانده شده است.
قرارداد قبلی فرناندز که در آوریل 2022 امضا شد تا سال 2026 اعتبار داشت که در آن قرارداد هم گزینه تمدید برای یک سال دیگر وجود داشت.
مدیران یونایتد در ماه می با فرناندز ملاقاتی داشتند تا در مورد آینده او صحبت کنند، باشگاه به وضوح می‌خواست که او بماند و این هافبک نیز تمایل خود را برای ماندن در الدترافورد ابراز کرده بود.

فرناندز پس از تمدید قرارداد گفت:"همه می‌دانند که من چه علاقه‌ای به منچستریونایتد دارم. من مسئولیت و اهمیت پوشیدن این پیراهن و میزان فداکاری و تمایل لازم برای نمایندگی این باشگاه باورنکردنی را درک می‌کنم.
من قبلاً لحظات خاص زیادی را در اینجا داشته‌‌ام.‌ شنیدن نام من از روی سکوها، هت‌تریک مقابل لیدز، هدایت تیم در الدترافورد در شب‌های اروپایی و بردن جام‌ها در ومبلی.


اما اگر باور نداشتم بهترین لحظاتم در پیراهن یونایتد هنوز در راه است، این قرارداد را امضا نمی‌کردم. از صحبت‌های من با ریاست و مدیر باشگاه، مشخص است که همه چقدر مصمم هستند تا برای جام‌های بزرگ در سال‌های آینده بجنگند. می‌توانم ببینم که آینده چقدر مثبت خواهد بود و از هدایت این تیم به جلو لذت می‌برم."
این ملی پوش پرتغالی تصمیم داشت بعد از انتقال مالکیت باشگاه از گلیزرها به سرجیم راتکلیف سیاست و اهداف باشگاه را بررسی کند تا درمورد آینده‌اش تصمیم بگیرد.
مدیران یونایتد به فرناندز و اطرافیانش اعلام کردند که این باشگاه قصد دارد به همکاری با کاپیتان 29 ساله‌اش ادامه دهد که در نهایت او تصمیم به تمدید قرارداد گرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره