نماد آخرین خبر

نگاهی به حریفان سپاهان در سطح دو آسیا

منبع
مهر
بروزرسانی
نگاهی به حریفان سپاهان در سطح دو آسیا

مهر/ تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا ۲ در حالی باید به مصاف حریفان خود برود که سخت ترین قرعه ممکن نصیب شاگردان مورایس شده است.
تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان از ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲ حضور دارند و قرعه کشی مرحله گروهی این مسابقات امروز جمعه ۲۶ مرداد در مالزی برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
سپاهان که در سید یک این رقابت‌ها قرار داشت در گروه سوم با تیم‌های شارجه امارات، استقلال تاجیکستان و الوحدات اردن همگروه شد تا گروه مرگ از آن شاگردان «ژوزه مواریس» شود.
در گروه یک هم تیم تراکتور که در سید ۲ قرعه کشی قرار داشت باید به مصاف تیم‌های الوکره قطر، موهون باگان هند و روشن تاجیکستان برود که نسبت به سپاهان شاگردان «دراگان اسکوچیچ» رقابت‌های آسان‌تری را در پیش دارند و حضور «عبدالکریم حسن» در الوکره که فصل گذشته در تیم پرسپولیس عضویت داشت یکی از نکات جالب برای فوتبال دوستان ایرانی می‌تواند باشد که او و یارانش باید به مصاف تراکتور ایران بروند.
در ادامه نگاهی به حریفان تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا ۲ انداخته‌ایم.


الشارجه امارات
این تیم در فصل گذشته لیگ امارات پس از ۳ تیم، الوصل، شباب الاهلی و العین در جایگاه چهارم قرار گرفت و جواز حضور در سطح دوم فوتبال باشگاهی آسیا را به دست آورد. هدایت این تیم بر عهده «کوزمین اولاریو» است و از مهم‌ترین بازیکنان این تیم می‌توان به «کایو» برزیلی و «پاکو آلکاسر» اسپانیایی اشاره کرد. کایو فصل گذشته در ۲۱ بازی برای این تیم ۱۱ گل به ثمر رساند و ۷ پاس گل برای هم تیمی‌های خود فراهم کرد.
«میرالم پیانیچ» هافبک بوسنیایی نیز فصل گذشته در این تیم حضور داشت که چند وقت پیش از این باشگاه جدا شد. الشارجه فصل گذشته نیز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۳ بر یک تراکتور را شکست دهد و راهی مرحله گروهی شود اما در این مرحله پس از دو تیم نسف قارشی و السد در رده سوم قرار گرفت و از صعود به مرحله حذفی بازماند.
استقلال تاجیکستان
این تیم برای اهالی فوتبال در ایران به واسطه دیدارهایی که با پرسپولیس در فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا داشته، نام آشنا است. این تیم در لیگ تاجیکستان فصل گذشته مقتدرانه و با شکست تمامی حریفان توانست عنوان قهرمانی را به دست آورد و از مهم‌ترین بازیکنان این تیم می‌توان به «منوچهر ژالیوف» اشاره کرد که توانست بهترین گلزن این تیم در فصل گذشته شناخته شود.
الوحدات اردن
این تیم در فصل گذشته لیگ اردن پس از تیم‌های الحسین و الفیصلی در جایگاه سوم قرار گرفت و سهمیه حضور در این دوره از مسابقات آسیایی را کسب کرد. «رونالدو انگاه» و «مهند ابوطاها» از مهم‌ترین بازیکنان این تیم هستند که فصل گذشته آمار بسیار خوبی را از خود در این تیم به نمایش گذاشتند. تیم فولاد خوزستان سابقه رو در رویی با الوحدات را در کارنامه خود دارد که مقابل این تیم تن به شکست داد و باید دید سپاهان چه عملکردی را از خود مقابل این تیم به نمایش خواهد گذاشت.
لازم به ذکر است که دو تیم برتر هر گروه به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها صعود خواهند کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره