نماد آخرین خبر

ماشاریپوف در جدال انتقامی با النصر و رونالدو

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ماشاریپوف در جدال انتقامی با النصر و رونالدو

ورزش 3/ ماشاریپوف بی‌صبرانه منتظر فرارسیدن روز بازی استقلال مقابل النصر است.
با انجام قرعه کشی لیگ نخبگان آسیا پرسپولیس و استقلال رقبای آسیایی خود را شناختند که در این بین هر دوی آنها باید در ایران مقابل النصر عربستان و یاران کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی قرار بگیرند. 
این موضوع برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اما در این بین، جلال الدین ماشاریپوف هافبک تهاجمی تیم استقلال برای انتقام از النصر به میدان خواهد رفت. 
ماشاریپوف که در عربستان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بود، پیراهن شماره ۷ النصر را به تن می‌کرد اما با توجه به حضور کریستیانو رونالدو در این تیم قرار شد این شماره را به چهره پرتغالی این تیم تحویل دهد و خودش شماره ۷۷ را تن کند.
این موضوع با جنجال‌های زیادی همراه بود و در نهایت ماشاریپوف تصمیم به جدایی گرفت و پس از مدتی بازی کردن در لیگ یونان، به ایران آمد و پیراهن آبی استقلال را به تن کرد. 
البته ماشاریپوف ستاره ازبکستانی آبی‌ها همیشه از علاقه خود به رونالدو در صفحه شخصی‌اش نوشته و در ایام مسابقات یورو ۲۰۲۴ حتی با انتشار یک استوری، رونالدو را «پادشاه فوتبال» عنوان کرد.

حالا او فصل جدید را در شرایطی باید آغاز کند که می‌داند استقلال به زودی در لیگ نخبگان آسیا قرار است مقابل النصر قرار بگیرد و قطعاً این جدال برای بازیکن سابق این تیم عربستانی، نبردی خاص خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره