نماد آخرین خبر

زیرکزی: بهتر از این نمی‌شد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
زیرکزی: بهتر از این نمی‌شد

ایسنا/ستاره شیاطین سرخ بسیار خوشحال است که در نخستین بازی‌اش با پیراهن این تیم گلی سه‌امتیازی را به ثمر رساند.
منچستریونایتد فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را با پیروزی آغاز کرد. شیاطین سرخ در دیدار برابر فولام با تک گلی که جاشوآ زیرکزی، ستاره جدیدش به ثمر رساند به پیروزی رسیدند تا سه امتیاز ارزشمند را کسب کنند.
به نوشته اسپورت، زیرکزی بعد از بازی گفت: نخستین بازی و نخستین گل. بهتر از این نمی‌تواند باشد. به من گفته شد که گلزنی در اولدترافورد یکی از بهترین حس‌ها را دارد و واقعا اینگونه است. من بسیار باید ممنون باشم که چنین فرصتی را به دست آوردم. این نخستین بازی من بود و به بهترین شکل به پایان رسید. احساس شگفت‌انگیزی دارم.
او ادامه داد: مهم کسب پیروزی بود که خوشبختانه به دست آوردیم. این چیزی بود که می‌خواستیم. واقعا نمی‌توانم احساسم را از این پیروزی بیان کنم. ما یک تیم خوب داریم و می‌خواهیم کارهای بزرگی را انجام دهیم. شب شگفت‌انگیزی بود و رویایم به واقعیت تبدیل شد.
زیرکزی درباره اینکه تن‌هاخ چه توصیه‌ای به او کرد، گفت: سرمربی به من گفت که انرژی بیشتری به تیم منتقل کنم و به اندازه توانم به تیم کمک کنم. این همه چیزی بود که تن‌هاخ گفت. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است و یک بازیکن برای بازی‌کردن در این تیم باید بازی به بازی بهتر و بهتر شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره