نماد آخرین خبر

فریاد کرکننده روزبه چشمی بیخ گوش داور

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فریاد کرکننده روزبه چشمی بیخ گوش داور

ورزش 3/روزبه چشمی بعد از اعلام گل برای استقلال نزدیک‌ترین بازیکن به پیام حیدری بود.فریاد کرکننده روزبه چشمی بیخ گوش داور 

روزبه چشمی هافبک تیم فوتبال استقلال بعد از اعلام گل توسط پیام حیدری نزدیک‌ترین بازیکن به او بود و با فریاد و خوشحالی به سمت دیگر بازیکنان این تیم رفت تا جشن گل را برگزار کنند.

روزبه چشمی زمانی که صحنه گل دوم استقلال به بررسی اتاق VAR رفته بود نزدیک حیدری قرار گرفته بود و با او صحبت می‌کرد و بعد از تذکرهای حیدری ثانیه‌هایی با دقت زیاد به داور مسابقه خیره شده بود تا از چهره و لب‌خوانی حیدری تصمیم نهایی را زودتر از دیگر بازیکنان متوجه شود، هیجان و استرسی که چشمی در این لحظات تجربه کرد جالب توجه بود و او حتی در این لحظات هم سعی داشت شرایط را به سود استقلال تغییر دهد و موقعیت را رهبری کند!

این امتیاز در شرایطی برای استقلالی‌ها کسب شد که به احتمال زیاد از هفته‌های آینده از خط هافبک این تیم فقط روزبه چشمی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و آرش رضاوند به همراه زبیر نیک‌نفس با توجه به حضور اندونگ و کاکوتا به عنوان جانشین در میدان حضور پیدا کنند.

روزبه چشمی در این مسابقه نود دقیقه برای استقلال بازی کرد و با توجه به شرایط مسابقه تاثیرچندانی روی گل‌های استقلال نداشت اما مثل همیشه در فاز دفاعی یکی از بازیکنان جنگنده و مفید استقلال بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره