نماد آخرین خبر

عبور از محافظان و حمله خشن به علی کوچ!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
عبور از محافظان و حمله خشن به علی کوچ!

ورزش 3/هوادار عصبانی فنرباغچه پس از بازی مقابل گزتپه به علی کوچ، رئیس این باشگاه، حمله کرد.
در چارچوب دومین هفته از رقابت‌های فصل جدید سوپرلیگ ترکیه امشب فنرباغچه به مصاف گزتپه رفت و به تساوی 2-2 دست پیدا کرد.
در این دیدار تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو با گل‌های ادین ژکو و یوسف ال‌نصیری نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد.
در نیمه دوم ابتدا گانتر در دقیقه 68 اولین گل میزبان را به ثمر رساند که نشان داد نمی‌خواهند اسیر نام بزرگ بازیکنان و مربی فنرباغچه شوند و سه امتیاز تیم میهمان در آخرین لحظات به یک امتیاز تبدیل شد.
فنرباغچه نتوانست دروازه‌‌اش را بسته نگه دارد و گل دقیقه 90+5 کاردوسو حساب کار را 2-2 کرد تا این تساوی به شدت طرفداران فنرباغچه را خشمگین کند.
در حالیکه فنر هفته گذشته با برد فصل جدید را آغاز کرده بود، رئیس این باشگاه مورد حمله شدید یک فرد ناشناس قرار گرفت. تصاویر منتشر شده از ورزشگاه گزتپه نشان می‌دهد که علی کوچ، رئیس باشگاه، سعی دارد از پشت دروازه کنار زمین را تا تونل منتهی به رختکن ورزشگاه ترک کند.

در این میان طرفداران عصبانی با پرتاب بطری‌های آب سعی می‌کنند به کوچ آسیب برسانند که محافظان او مانع می‌شوند. در مسیری که کوچ با محافظانش طی می‌کرد یک فرد ناشناس از پشت به آن‌ها حمله می‌کند که باعث به زمین افتادن رئیس فنرباغچه شد.
سپس نیروهای امنیتی به سرعت این فرد را دستگیر می‌کنند و کوچ به مسیر خود تا رختکن ادامه می‌دهد. به نظر می‌رسد مورینیو کار بسیار دشواری در فنرباغچه داشته باشد و باید دید که واکنش این مربی به حواشی امشب چه خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره