نماد آخرین خبر

کریستیانو جام را لمس کرد و نفرین شد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کریستیانو جام را لمس کرد و نفرین شد!

ورزش 3/النصر  در فینال سوپرجام با نتیجه 1-4 مغلوب الهلال شد و کریستیانو اسیر یک جام شد.
کریستیانو رونالدو هنگام بیرون آمدن از زمین برای بازی فینال سوپرجام عربستان مرتکب یک اشتباه شد: جام را لمس کرد و نفرین شد. او در فینال 1-4 مقابل الهلال شکست خورد!
این مهاجم پرتغالی با چنین دوران درخشان و موفقی مرتکب یک اشتباه شد. در 39 سالگی، قبل از بازی در فینال وسوسه دست زدن به جام را مهار نکرد. او نمی‌دانست که این نفرین هنوز وجود دارد.
چیزی که واقعاً عجیب است این است که بازیکنی مانند کریستیانو رونالدو چنین کاری انجام می‌دهد. او هرگز در دوران حرفه‌ای خود چنین حرکتی را انجام نداده بود.
 
بازی برای النصر بد شروع نشد، چون کریستیانو تیمش را درست قبل از پایان نیمه اول جلو انداخت و به نظر می‌رسید که آن‌ها می‌توانند نفرین را باطل کنند.

اما نیمه دوم عالی الهلال، رویای مهاجم پرتغالی را ناکام گذاشت و نتیجه بازی را با چهار گل در عرض 17 دقیقه برگرداند. بدین ترتیب کریستیانو رونالدو برای کسب اولین عنوان قهرمانی خود در عربستان باید منتظر بماند.
اوج خشم رونالدو
کریستیانو رونالدو از شکست تیمش به شدت عصبانی بود و این برای پنجمین بار بود که تور مصاف با الهلال نتوانست این تیم را شکست دهد.
ویدئوهایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد رونالدو در یک لحظه به شدت عصبانی می‌شود و با حرکاتی به هم تیمی های خود نشان می‌دهد که مدافع تیمش‌  انگار خواب است! 
 
این رفتار تعجب برانگیز بود چراکه رونالدو همیشه صرف نظر از اینکه تیمش چه نتیجه‌ای کسب کند به هم تیمی های خود روحیه می‌دهد و هرگز چنین رفتاری آن هم در زمین بازی از خود نشان نمی‌داد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره