نماد آخرین خبر

علی کریمی در شکست تیم برگشت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
علی کریمی در شکست تیم برگشت

ورزش 3/کایسری اسپور در حضور تعویضی هافبک ایرانی خود مقابل سیواس اسپور مغلوب شد.علی کریمی در شکست تیم برگشت

علی کریمی که در هفته‌های اخیر بحث بازگشتش به استقلال مطرح بود و مخالفت باشگاه کایسری اسپور برای جدایی را به دنبال داشت، امشب نخستین بازی رسمی خود در فصل 25-2024 سوپر لیگ ترکیه را انجام داد و به‌عنوان یار جانشین مقابل سیواس اسپور به زمین رفت.

تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که علی کریمی را روی نیمکت و سید مجید حسینی را به علت آسیب دیدگی دور از لیست نفراتش داشت، از ساعت 19:45 امشب در استادیوم کادیر هاس به مصاف سیواس اسپور یک امتیازی رفت تا یکی از مسابقات هفته دوم سوپر لیگ ترکیه را برگزار کند.

یاران حسینی و کریمی که یک مسابقه معوقه از هفته نخست فصل جدید سوپر لیگ ترکیه دارند، در مسابقه امشب مقابل سیواس اسپور که حریف‌شان هم یک اخراجی داد، نتوانستند نتیجه بگیرند و مغلوب شدند.

تیم فوتبال کایسری اسپور علی‌رغم میزبانی از سیواس اسپور در کسب امتیاز ناموفق بود و در شبی که با یک گل از حریف خود پیش افتاد، در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا نخستین بازی فصل جدید برای آنها بدون امتیاز باشد.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که در هفت مسابقه پایانی فصل گذشته سوپر لیگ ترکیه به دلیل مصدومیت حضور نداشت، امشب در دقیقه 78 مقابل سیواس اسپور به میدان رفت و 16 پاس صحیح، دو ایجاد موقعیت، 30 لمس توپ، دو ارسال و دو پاس بلند صحیح، یک بازیابی توپ، یک موفقیت در دوئل زمینی و دو پیروزی در نبردهای هوایی داشت.

2069612


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره