نماد آخرین خبر

ستاره اینتر خسته می‌شود؛ یک مدافع جدید می‌خواهیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره اینتر خسته می‌شود؛ یک مدافع جدید می‌خواهیم!

ورزش 3/الساندرو باستونی، مدافع اینتر، می‌گوید تیمش با وجود مسابقات طولانی فصل جاری نیاز به جذب یک مدافع جدید دارد.ستاره اینتر خسته می‌شود: یک مدافع جدید می‌خواهیم!

اینتر در شبی که خط‌ دفاعی‌اش عملکرد چندان قابل قبولی نداشت مقابل جنوا برد را با تساوی عوض کرد و اولین بازی فصل را با تساوی 2-2 پشت سر گذاشت.

الساندرو باستونی، مدافع اینتر، پس از این بازی به میکروفون دازن گفت:"ما با یک پیروزی خوشحال‌تر می‌شدیم اما به آن نرسیدیم. با این حال، 37 بازی باقی مانده است: بیایید از این نتیجه یک درام نسازیم و شروع به گفتن چیزهایی نکنیم که واقعیت ندارند. ما چیزهایی را پذیرفتیم که معمولاً آنها را نمی‌پذیریم."

دو گل اینتر اتفاقی بود یا مشکلی وجود دارد؟

من هیچ شوتی به سمت دروازه‌مان را به خاطر ندارم، روی دو اشتباه خودمان دو گل دریافت کردیم که روی روند ذهنی یک مسابقه تأثیر می‌گذارد. ما زیاد بازی می‌کنیم، هماهنگی همیشگی از نظر ذهنی آسان نیست.  از نظر فیزیکی تقریباً همه بازیکنان ما در مسابقات جام ملت‌های اروپا یا کوپا آمه‌ریکا بازی کرده‌اند. بعد از یک استراحت بیست روزه باید بلافاصله دوباره شروع می‌کردیم، فرصتی برای ریکاوری وجود نداشت. ما تازه کارمان را شروع کرده‌ایم، نباید درام بسازیم: به اشتباهاتمان نگاه خواهیم کرد و در مورد این فصل جدید بسیار مطمئن هستم.

با توجه به فصل بسیار طولانی، آیا به یک مدافع میانی دیگر نیاز دارید یا باستونی در تمام بازی‌ها بازی می‌کند؟

نه، واضح است که ما به یک مدافع دیگر نیاز داریم، وقفه‌ای وجود نخواهد داشت، لیگ قهرمانان جدید و سپس جام باشگاه‌ها جهان را پیش رو داریم، ما نمی دانیم که فصل چه زمانی به پایان می رسد. نه کریسمس، نه شب سال نو و نه چیز دیگری نخواهیم داشت. ما یک فصل طولانی با مسابقات زیاد خواهیم داشت، بنابراین برای هر پست به دو بازیکن قوی نیاز داریم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره