نماد آخرین خبر

استقلال سرگردان شد؛ بدون ورزشگاه برای بازی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
استقلال سرگردان شد؛ بدون ورزشگاه برای بازی!

ورزش 3/باشگاه استقلال نمی‌تواند در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان تیم ملوان انزلی باشد.
در شرایطی که تیم فوتبال استقلال این هفته میزبان ملوان است اما محل برگزاری این دیدار هنوز مشخص نیست. این در حالی است که گفته می شود دیدار استقلال و ملوان در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود اما مدیر این استادیوم اعلام کرد بازی فوق در این استادیوم برگزار نخواهد شد.
رحیمی در خصوص اینکه آیا دیدار استقلال و ملوان در استادیوم شهدای شهر قدس برگزار می شود یا خیر به آنا گفت: ما در حال اجرای کارها هستیم ولی به احتمال فراوان مجموعه برای بازی های استقلال بعد از دیدارهای هفته سوم آماده می‌شود.
او در خصوص اینکه آیا مشکل آبخوری، سرویس بهداشتی و ... این مجموعه حل شده یا خیر گفت: این مشکلات در حال انجام شدن است ولی ورزشگاه برای این بازی آماده نمی شود.

مدیر مجموعه ورزشی شهدای شهر قدس درباره اینکه چطور بازی هوادار و خیبر در این استادیوم برگزار شد گفت: آن هفته تمام نیروهای ما به صورت شبانه روزی کار می کردند و هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. شهردار و تمامی عوامل شهرقدس دست به دست هم دادند تا کارها پیش برود. ما فشار زیادی را تحمل کردیم، اما بازی استقلال در این هفته اینجا برگزار نمی‌شود.
رحیمی در خصوص اینکه آیا امکان برگزاری بازی چادرملو در هفته دوم در ورزشگاه شهدای هر قدس امکانپذیر است یا خیر گفت: شاید بشود بازی این تیم را در اینجا برگزار کرد ولی آن هم قطعی نیست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره