نماد آخرین خبر

طلسم آنچلوتی؛ من اینجا باج نمی‌دهم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
طلسم آنچلوتی؛ من اینجا باج نمی‌دهم

ورزش 3/کارلتو یک طلسم ویژه دارد. تیم های او در هفته نخست لیگ اغلب پیروز شده اند و برای او تنها یک شکست به ثبت رسیده است.
رئال مادرید امشب کار خود در لالیگا را از ساعت 23 به وقت محلی برابر مایورکا شروع خواهد کرد. پس از برتری شب گذشته بارسلونا برابر والنسیا، رئال باید با پیروزی بر میزبانش، از همین ابتدا اجازه ندهد اختلاف امتیازی با آبی و اناری ها ایجاد شود.
رئال مدافع عنوان قهرمانی لالیگاست و چهار روز پس از فتح سوپرجام اروپا به بازی با مایورکا رسیده است. این شروع شماره 29 کارلو آنچلوتی در رقابت های لیگ است و او از این حیث رکورد فوق العاده خوبی هم دارد. تیم های آنچلوتی در اولین هفته از رقابت های لیگ اغلب برنده شده اند. تنها یک بار در سپتامبر 2008 بود که میلان با آنچلوتی در هفته نخست مغلوب بولونیا شد. میلان در آن فصل رتبه سوم سری آ را کسب کرد و اینتر قهرمان شد.
حاصل کار تیم های آنچلوتی در هفته نخست رقابت های لیگ، 22 برد، پنج تساوی و یک شکست بوده است. او در دوران مربیگری اش هدایت تیم هایی چون پارما، یوونتوس، میلان، چلسی، پی اس جی، رئال مادرید، بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون را برعهده داشته است.

در رئال او ششمین شروع خود در لالیگا را تجربه می کند و همواره نیز در اولین بازی فصل برنده شده است. در فصل 14-2013 رئال 2-1 بتیس را برد. در فصل 15-2014 رئال با دو گل برابر کوردوبا پیروز شد. در فصل 22-2021  رئال توانست 1-4 در زمین آلاوس پیروز شود. رئال در 23-2022 توانست آلمریا را 1-2 شکست دهد و فصل قبل در زمین بیلبائو با دو گل پیروز شد.پنج بازی، پنج برد، دو کلین شیت، 12 گل زده و سه گل خورده. مایورکا برابر این طلسم کارلتو با 77 درصد موفقیت در روز اول لیگ، حرفی برای گفتن خواهد داشت؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره